Osobnostní předpoklady a dovednosti
Jsme společnost ZKL, tradiční český výrobce valivých ložisek a největší výrobce speciálních a technologických ložisek ve střední Evropě. Naše výrobky vyvážíme do více než 70 zemí světa.
Do našeho skvělého týmu hledáme kolegu na pozici:
Asistent(ka) obchodu (back office) - anglický a český jazyk - Brno
Co Vás na této pracovní pozici čeká?
evidence a zpracování nabídek a objednávek v informačním systému SAP a následné zasílání do zahraničí,
komunikace se zahraničními zákazníky v anglickém jazyce (převládá písemná forma, ale telefonátům se nevyhnete),
realizace zakázek (organizace dopravy, příprava vývozních dokladů, vystavování faktur, zpracování podkladů pro akreditivy - preferujeme zkušenosti)
vedení dokumentace k jednotlivým obchodním případům,
příprava a zpracování podkladů pro front office,
komunikace a spolupráce s dalšími subjekty v rámci koncernu ZKL (výrobní závod, logistika, sklad atd.).
Jaké znalosti a schopnosti byste měli mít?
alespoň SŠ vzdělání správního, ekonomického, všeobecného či technického směru,
velmi dobrá znalost anglického a českého jazyka - komunikace se zákazníky,
výborná znalost práce na PC – MS Office, znalost programu SAP výhodou,
znalost platebních podmínek,
znalost podmínek INCOTERM výhodou
komunikativnost, pečlivost, samostatnost, spolehlivost,
výhodou ŘP sk. B - aktivní řidič,
Co Vám můžeme nabídnout?
práci ve stabilní společnosti s dlouholetou tradicí,
odpovídající mzdového ohodnocení,
provize z objemu prodeje Vaší obchodní skupiny + roční prémie,
další benefity (týden dovolené navíc, příspěvek za investiční životní pojištění, zvýhodněné telefonní tarify pro rodinné příslušníky, závodní stravování atd.).