Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Všeobecná účetní – personalistka.
Vaše náplň práce:
Účetní agenda:
* zajištění řádného vedení účetnictví ve svěřených oblastech ve spolupráci s finančním ředitelem a hlavní účetní
* vedení účetnictví dle českých předpisů (především se jedná o české i zahraniční došlé a vydané faktury),
* evidence a účtování o majetku (přiznání k dani z nemovitosti),
* práce s účetním SW – Helios Orange,
* shromažďování dokladů ke mzdám a jejich zpracování v HeO,
* docházka v programu HeO,
* řešení případných reklamací a nesrovnalostí ve mzdách,
* zastoupení hlavní účetní v době její nepřítomnosti
* reporting nadřízenému
Personální agenda:
* zajištění realizace schválené personální a mzdové politiky a ochranu osobních údajů zaměstnanců společnosti,
* evidence BOZP (zákonná školení),
* vedení personálního archivu, osobních spisů zaměstnanců, včetně exekucí apod.,
* zajištění činností v souvislosti s náborem zaměstnanců (zadávání a vyhodnocování inzerce),
* příprava dokumentace spojené s nástupy/výstupy zaměstnanců (pracovní smlouvy, mzdové výměry, smlouvy o pracích konaných mimo pracovní poměr) a její změna ve spolupráci s vedoucími jednotlivých oddělení,
* komunikace s úřady v personálních věcech (zejména ÚP zpracovává pro něj požadovaná hlášení a výkazy a MSSZ (vysílání zaměstnanců do zahraničí),
* poskytování poradenské služby v personálních záležitostech zaměstnancům,
* evidence stížností a oznámení ze strany zaměstnanců společnosti,
* vyřizování pojištění léčebných výloh, cestovního pojištění pro zaměstnance vyslané na zahraniční služební cesty
Ostatní administrativní agenda:
* vedení spisovny a archivu společnosti dle schváleného spisového řádu (příjem, evidenci, ukládání, skartaci)
* rozdělování a třídění došlé e-mailové pošty na firemní e-mail,
* správa firemní datové schránky,
* zakládání smluv a listin týkajících se společnosti,
* vedení ubytovací knihy k podnikové ubytovně,
* vedení evidence k dopravě (spotřeby PHM, CCS, zpracování měsíčních výkazů jízd)
Očekáváme:
* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického zaměření
* zkušenosti s obdobnou pozicí
* znalost mzdové problematiky
* zkušenosti s účetním SW Helios Orange velkou výhodou, případně s jiným účetním SW
* dobrá znalost práce na PC (MS Office)
* orientace na detail a přesnost, odpovědnost, spolehlivost
* ochota vzdělávat se
Nabízíme:
* práce ve stabilní firmě s přátelským kolektivem
* práce na HPP, možnost plného i zkráceného úvazku (alespoň 0,5 úvazek)
* možnost vzdělávání a odborných školení
* 25 dní dovolené
* plat 32 000 – 37 000 Kč, po zapracování možnost navýšení
* obědy zdarma v sídle firmy
* příspěvek na penzijní a životní připojištění
* částečně pružná pracovní doba, občerstvení na pracovišti
* nástup možný ihned
* místo pracoviště: Brno-jih
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.