Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jste trpěliví a chápající, když restart nezabere? Nainstalujete HW a SW? Pomůžete s úsměvem
i s uvízlým papírem v tiskárně? Nasbírali jste nějaké zkušenosti na Helpdesku nebo jste právě dokončili školu? Pokud chcete být IT záchranářem více než 500 úžasných uživatelů, ozvěte se nám!
Česká obchodní společnost, největší distributor na trhu, dodávající tisk a poštovní služby po celé republice a zásobující nejhustší síť prodejních míst, hledá pracovníka/ci helpdesku IT.
Co vše Vás u nás čeká?
• přijímání telefonického, e-mailového či aplikačního hlášení incidentů/požadavků
• evidování požadavků v aplikaci Helpdesku
• řešení určitých požadavků dle odbornosti
• spolupráce s týmy IT infrastruktury a správy aplikací
• školení a podpora uživatelů
• telefonická pohotovost
Jiné výhody
• příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
• zázemí stabilní české společnosti s pevným postavením na trhu
• dlouhodobou spolupráci, hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
• možnost odborného a kariérního růstu
• služební telefon a notebook
• zaměstnanecké benefity (např. dotované stravování, 5 týdnů dovolené, 2 sick days, příspěvek na penzijní pojištění, Multisport karta, zvýhodněné nákupy a slevy u našich partnerů)
• nástup možný ihned/ dohodou
• pracoviště Paceřická 1, Praha 9 – Horní Počernice
Zaujala Vás naše nabídka? Zašlete nám Váš životopis…
… a staňte se součástí našeho týmu!!!
Těšíme se na Vás
Náborové oddělení
První novinová společnost a.s.