Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- plánování, vedení a koordinace interních a externích auditů
- tvorba a realizace nápravných opatření odvozených z neshod
- provádění interních kontrol, implementace požadavků ISO norem do praxe a QMS dokumentace
- reporting Top managementu
- podíl na plnění strategických cílů společnosti
- podíl na interních projektech kvality
- správa dokumentace systému kvality
- koordinace a zajištění postupů a procesů v oblasti zdraví, bezpečnosti a životního prostředí ve spolupráci s externím poskytovatelem služeb
- školení
Jiné výhody
- zajímavou práci ve stabilně se rozvíjející české společnosti, moderní, čisté a přátelské pracovní prostředí
- motivující finanční ohodnocení, možnost kariérního postupu
- zaměstnanecké benefity - kafeterie, příspěvek na stravování, věrnostní program, bonusy, příspěvek na penzijní pojištění, poukázky na nákup firemních produktů
- 5 týdnů dovolené, pružná pracovní doba