Místo práce: Plzeň (informace o místu práce: Plzeň)
Mzda: 20000 - 30000 Kč za měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Zajišťuje efektivní komunikaci s výrobním managementem zákazníka za účelem realizace služeb, poskytuje zpětnou vazbu zákazníkovi i DP WORK (monitoruje aktuální dění ve výrobním procesu, řeší operativní úkoly).
• Ve spolupráci s oddělením náboru se podílí na výběru uchazečů o zaměstnání v rámci výběrového řízení podle stanovených zásad a kritérií
• Organizuje nástupy přidělených zaměstnanců (zaškolení, pracovní oděvy, ubytování, čipové karty, nastavení pracovních kalendářů,…).
• Podílí se na zajištění podpisů na dokumentech spojených s pracovněprávními vztahy, jako je vznik, průběh a ukončení pracovního poměru.
• Zpracovává docházku svěřených zaměstnanců včetně vedení evidence, zpracovává podklady pro mzdy a předává ke zpracování oddělení mzdového účetnictví.
• Vede, organizuje, motivuje a kontroluje svěřené zaměstnance (např. opakovaná školení zaměstnanců BOZP, PO, kvality a dalších interních předpisů, provádí průběžné hodnocení zaměstnanců, komunikuje problematiky provozů zákazníka směrem k zaměstnancům, sleduje platnosti oprávnění, …).
• Ve spolupráci s personálním útvarem zajištuje realizaci vstupních a periodických lékařských prohlídek.
• Poskytuje pravidelný reporting vedoucímu zákaznického střediska a zákazníkovi.
• Plní další úkoly dle pokynů svého nadřízeného spojené s pracovním místem.
Jiné výhody
• Samozřejmostí je odborné a důkladné zaškolení na některé z našich poboček.
• Základní mzdu 20.000 Kč + variabilní složka 0-10.000Kč / měsíčně.
• Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou a pružnou pracovní dobu.
• 5 dnů doplňkové dovolené navíc.
• Služební auto, notebook, mobilní telefon + možnost zvýhodněných tarifů T-Mobile pro celou rodinu.
• Poloviční ceny za ubytování v našem rekreačním zařízení v Harrachově.
• Bezplatné očkování.
• Jazykové kurzy, školení a možnost dalšího vzdělávání.
• Příspěvek na stravování (stravenkový paušál).