Místo práce: Jirny (informace o místu práce: Jirny)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náš klient, technická společnost, hledá nového kolegu/kolegyni do Back office oddělení, který/á zajistí plynulý průběh obchodního případu a zastřeší komunikaci s B2B zákazníky z Maďarska, příp. Severní Ameriky. Na této pozici budete zodpovědný/á za...
–Koordinaci obchodního případu od A do Z, tj. od přijetí objednávky až po fakturaci
–Komunikaci se zákazníky z Maďarska, příp. Severní Ameriky (většina komunikace probíhá prostřednictvím e-mailů)
–Zpracování objednávek (příjem, zadávání do systému, kontrola)
–Fakturaci, správu pohledávek
–Spolupráci s výrobou, obchodníky, účetním oddělením
–Řešení reklamací
Jiné výhody
Na co se můžete těšit?
–HPP na dobu neurčitou
–Nástup ihned, příp. dle Vašich možností
–Plat dle Vašich zkušeností + bonusy
–26 dní dovolené
–Home office
–Příspěvek na pojištění
–Příspěvek na stravování
–Finanční příspěvky při významných událostech (např. výročí ve firmě, svatba apod.)
–Pracovní doba od 7:30/8:00 do 16:00/16:30
–Kancelář: Praha - Jirny