Osobnostní předpoklady a dovednosti
Víte, kde začínali naši ředitelé? Na pozici klientského poradce! Kariérní růst je populární, ale občas prázdné slovo. V UniCredit Bank to tak není a máme na to důkaz - 90 % z našich současných ředitelů poboček jsme nabrali z interních zdrojů. Přijďte nasbírat potřebné zkušenosti na pozici klientského poradce a vybudujte si skvělou kariéru v oboru bankovnictví!
Co u nás budete dělat?
*Budete v kontaktu s novými lidmi, vítat klienty a poskytovat péči našim současným klientům - nečekat až dorazí na pobočku sami, ale proaktivně jim pomáhat při řešení jejich financí
*Budete pomáhat financovat potřeby a přání vlastních klientů, ať se jedná o nový domácí spotřebič nebo rekonstrukci bytu
*Zároveň jim budete pomáhat spořit peníze na plnění jejich snů - tím, že jim založíte účet, nebo třeba poradíte, kam peníze investovat
*Klientům budete také pomáhat, aby se zajistili proti různým životním situacím, jako například požár bytu nebo zneužití platební karty
Co k tomu potřebujete?
*Mít minimálně SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou
*Nebát se práce s hotovostí, mít chuť pomáhat našim klientům a starat se o ně tak, aby si odnesli z návštěvy pobočky příjemný zážitek
*Plusové body dáváme za to, když už máte zkušenosti s jednáním s klienty, z oblasti financí nebo dokonce přímo z bankovnictví
Co vám za to nabízíme?
*Intenzivní, pětiměsíční školení, kde se naučíte vše, co je k práci potřeba
*Práci pod pozitivním a energetickým manažerem, který ocení, když budete proaktivně přicházet s novými nápady a podpoří jejich zavedení do praxe
*Možnost kariérně růst, nejdříve na více specializovanou pozici, následně třeba i na manažera pobočky
*Fixní mzdu + možnost přivydělat si zajímavou částku na provizích
*5 týdnů dovolené, sick days, extra volno na narozeniny a 4 dny na regeneraci
*Ročně 20 000 bodů, které jdou využít na celou škálu benefitů od kultury po sport
*Zaměstnavatelem plně hrazené stravenky ve výši 110 Kč
*Slevy u firemních partnerů, výhodné podmínky na bankovní produkty
*Přátelský tým
V UniCredit Bank budujeme budoucnost, která je skutečně digitální
* Začínáme už s výběrovým řízením - prvním kolem pohovoru vás provede náborový chatbot
* S chatbotem vás čeká skutečně férový rozhovor, všechny informace převádí na jedničky a nuly
* Na pohovor potřebujete asi 20 minut, do emailu vám po odeslání životopisu přijdou instrukce s odkazem, který můžete otevřít z počítače, tabletu i telefonu
* Se smart náborem jsme na českém trhu první, využijte tedy příležitost jít s trendy – a zkuste si výběrové řízení budoucnosti!