Místo práce: Kladno (informace o místu práce: Kladno)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- nákup mraženého zboží v zahraničí i v tuzemsku - vedení poptávkových řízení, výběr dle zadaných kritérií, objednávání zboží, řízení dodavatelských vztahů
- řízení skladových zásob zboží
- správa nákupních objednávek v systému SAP
- koordinace vnitrostátní i mezinárodní dopravy ve spolupráci s oddělením dopravy
- administrativní činnost spojená s nákupem zboží – kontrola dodacích listů, reklamace, vedení evidencí
- příprava a zpracování prodejních dat v MS Excel, reporty pro vedení společnosti
Jiné výhody
- nástup ihned nebo dohodou
- pracoviště v Kladně
- plat odpovídající zkušenostem a dovednostem
- zajímavé portfolio benefitů (notebook, mobil, příspěvek na stravné, 25dní dovolené, jazykový kurz AJ, dotované stravování ve vlastní kantýně, denně pečivo zdarma, příspěvek na penzijko)
- pravidelná školení dovedností a osobnostního rozvoje
- příležitost pracovat v silné mezinárodní společnosti
- přátelský tým a flexibilitu
- po šestiměsíčním zapracování smlouvu na dobu určitou neurčitou
Lokalita práce: Kladno
Nástup: ihned / dohodou