Místo práce: Most (informace o místu práce: Most)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Realizace nákupního procesu lokálních investic (CAPEX), náhradních dílů a technických služeb
Komunikovat s dodavateli, vyjednávat nejlepší možné podmínky v oblasti cen, kvality, dodacích lhůt a ve spolupráci s oddělením logistiky stanovovat optimální stavy zásob
Urgovat dodavatele při zpoždění dodávky na základě reportů ze SAPu, informovat interní žadatele o zpoždění dodávky - hledat řešení,
Tvorba objednávek a uzavírání smlouvy o nákupu zboží, služeb, investic
Sjednocovat hlavní nákupní komodity tak, aby byly zajištěny nejlepší možné cenové nabídky
Pravidelné cenové průzkumy, poptávková řízení, vyhodnocení nabídek
Tvorba týdenních reportů pro odd. Logistiky, reporting
Striktně dodržovat a implementovat směrnice, pracovní postupy a ostatní dokumenty NIMS v oddělení
Pravidelné cenové průzkumy, poptávková řízení, vyhodnocení nabídek
Jiné výhody
Práci v dynamicky se rozvíjející mezinárodní společnosti
Možnost jazykových a odborných kurzů
Dotované stravování
Pružná pracovní doba
Vzdělávání a příležitost k rozvoji
Bohatý bonusový a benefitní systém (příspěvek na dopravu, variabilní složka mzdy, vánoční bonus, odměna za pracovní výročí, dovolená navíc, dotované stravné, stravenky, cafeteria systém, příspěvek na penzijní připojištění a další)
Lokalita: Ústecký kraj, Most
Termín nástupu: ihned / dohodou