Models.UradPrace.Cs
Místo práce: BC LOGISTICS s.r.o. sídlo, Zlín, Otrokovice (informace o místu práce: Otrokovice)
Druh pracovního poměru:
Úvazek:
Směnnost: Jednosměnný provoz
Mzda: 23000 - 30000 Kč
Nástup od: 3. 1. 2022
Poznámka: Přijmeme posilu do týmu zaměstnanců BC Logistics, s.r.o. na divizi dopravy. Nový kolega nebo kolegyně bude zajišťovat správu a bezproblémový chod logistického a dopravního software (LORI) - stanete se tzv. klíčovým uživatelem. Tato část Vaší práce bude spočívat v kontrole servisních hodin, řešení fakturace a požadavků dispečerského týmu souvisejících s LORI a jeho fungováním. Uživatelskou podporu Vám poskytne dodavatel software. Dále se budete podílet na realizaci cílů divize dopravy dle normy ISO 9001 a 14001. Zejména se bude jednat o hodnocení dopravců a hodnocení spokojenosti zákazníka. V budoucnu budete tyto cíle, jak přehodnocovat, tak nově nastavovat dle potřeb firmy a Vašich kolegů.Jako podpora dispečerů budete monitorovat náklady, kontrolovat ceníky a vytvářet reporty související s efektivním chodem oddělení dispečinku (optimalizace nákladů, kontrola tankování, vyhodnocování spotřeby a kontrola tras). Pozice zahrnuje i komunikaci s našimi obchodními partnery - GEFCO, Synthos Kralupy, Barum Continental, Trelleborg a další. Požadujeme:" SŠ / VŠ vzdělání" AJ / NJ na úrovni B2" Praxe na obdobné pozici výhodou, ne podmínku" Znalost MS Office - dobrá znalost MS Excel" Aktivní přístup k řešení zadaných úkolů" Analytické myšlení, pečlivost, komunikativní schopnosti a ochotu odborně se rozvíjetPřijmeme posilu do týmu zaměstnanců BC Logistics, s.r.o. na divizi dopravy. Nový kolega nebo kolegyně bude zajišťovat správu a bezproblémový chod logistického a dopravního software (LORI) - stanete se tzv. klíčovým uživatelem. Tato část Vaší práce bude spočívat v kontrole servisních hodin, řešení fakturace a požadavků dispečerského týmu souvisejících s LORI a jeho fungováním. Uživatelskou podporu Vám poskytne dodavatel software. Dále se budete podílet na realizaci cílů divize dopravy dle normy ISO 9001 a 14001. Zejména se bude jednat o hodnocení dopravců a hodnocení spokojenosti zákazníka. V budoucnu budete tyto cíle, jak přehodnocovat, tak nově nastavovat dle potřeb firmy a Vašich kolegů.Jako podpora dispečerů budete monitorovat náklady, kontrolovat ceníky a vytvářet reporty související s efektivním chodem oddělení dispečinku (optimalizace nákladů, kontrola tankování, vyhodnocování spotřeby a kontrola tras). Pozice zahrnuje i komunikaci s našimi obchodními partnery - GEFCO, Synthos Kralupy, Barum Continental, Trelleborg a další. Požadujeme:" SŠ / VŠ vzdělání" AJ / NJ na úrovni B2" Praxe na obdobné pozici výhodou, ne podmínku" Znalost MS Office - dobrá znalost MS Excel" Aktivní přístup k řešení zadaných úkolů" Analytické myšlení, pečlivost, komunikativní schopnosti a ochotu odborně se rozvíjetVýhody:" Finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem" Zázemí stabilní české firmy" Stravenky v hodnotě 100,-" Příspěvek na penzijní spoření 1 000,- měsíčně" Kvartální odměny 3 000,-" Příspěvek na firemní akce nebo volnočasové aktivity (poukázky Flexipass)" Odměny při významných životních a pracovních výročích" Individuální fond odměn, u vybraných pozic 13. a 14. plat " Dovolená a příplatky nad rámec ZP" Odborné vzdělávání a zvyšování kvalifikace hrazené zaměstnavatelem