Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
- zpracování pravidelných měsíčních reportů hospodaření dceřiných společností a konsolidace výsledků skupiny,
- sestavování plánů a forecastů, ad hoc analýzy nákladů,
- podpora finančních procesů a reportingu ve společnostech skupiny,
- práce v ERP systému, kontrola a údržba nastavení, podpora uživatelů,
- účast při upgradu ERP v dceřiných společnostech (i v zahraničí),
- spolupráce při tvorbě dokumentace, metodických pokynů v rámci skupiny,
- komunikace se zahraničními dceřinými společnostmi,
- podřízenost FŘ celé skupiny.
Jiné výhody
- zázemí stabilní české velkoobchodní společnosti s nadnárodní působností,
- perspektivní a dlouhodobé zaměstnání v zajímavém oboru s možností profesního růstu,
- příležitost pro seberealizaci a osobní růst a rozvoj,
- další vzdělávání, příspěvek na stravování ( oběd možný v sídle firmy),
- 5 týdnů dovolené, služební telefon,
- mzda 40.000 - 50.000 Kč - dle zkušeností.
- dlouhodobé pracovní uplatnění s podporou odborného růstu u velkoobchodní společnosti, - práce u skupiny společností s ryze českým majitelem, - práce v solidním kolektivu a velmi dobré kultuře firmy.