Models.UradPrace.Cs
Místo práce: , ,
Druh pracovního poměru:
Úvazek:
Směnnost: Jednosměnný provoz
Mzda: 16200 - 30000 Kč
Nástup od: 20. 9. 2018
Poznámka: MÍSTO VÝKONU PRÁCE: PrahaPRVNÍ KONTAKT e-mailem na adr.: Mariia.yatskovska@conduent.com. Kontaktní osoba: Yatskovska Mariia, (tel.:+420 770131898)NÁPLŇ PRÁCE: jako specialista zákaznické/technické podpory budete zodpovědný za vstřícnou a efektivní telefonickou komunikaci se zákazníky, kteří se na Vás budou obracet s technickými dotazy, týkajícími se chytrých telefonů, tabletů a dalších telekomunikačních zařízení. Budete zpravidla prvním kontaktem pro zákazníky volající do našeho kontaktního centra.Poskytováním technické podpory pro naše zákazníky se budete snažit o splnění jejich očekávání při každém hovoru.Jako člen týmu zákaznické/technické podpory budete vždy prezentovat společnost v pozitivním světle a vhodně vyřizovat citlivé dotazy. POŽADUJEME: znalost ruského jazyka na úrovni rodilého mluvčího, komunikativní znalost anglického jazyka, dobré komunikační schopnosti, orientace na zákazníka, snahu učit se.Zkušenosti z kontaktního, zákaznického centra výhodou.NABÍZÍME: zázemí silné a stabilní společnosti; příjemné pracovní prostředí i kolektiv; vstupní školení zaměřené na procesy, produkty a komunikaci. Následně pak průběžná odborná školení; příležitost profesního i osobního růstu; moderní pracoviště v Praze v blízkosti stanice metra B.PRACOVNÍ HODINY: 8 hodin denně, 5 dní v týdnu (postupné nástupy na směny, směny mezi 6:00 - 22:00 hod od pondělí do neděle).POZNÁMKA KE MZDĚ: během 3 - týdenního školení: 16 200,- Kč/ měs.. Od ukončení školení do konce zkušební doby (cca dalších 10 týdnů): 20 500,- Kč/ měs.. Po ukončení zkušební doby: 22 900,- Kč/ měs.. V případě povýšení do náročnějšího, více technicky zaměřeného oddělení - navýšení platu na 23 200 - 24 300,- Kč/měsíčně.Po roce je možné individuální navýšení mzdy v návaznosti na roční vyhodnocení dle výsledků práce.ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: Stravenky, občerstvení na pracovišti, bonusy