Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, dynamicky se rozvíjející společnost, která se řadí mezi významné dopravní a logistické firmy v České republice, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Manažera mezinárodní spedice.
Vaše náplň práce:
- Operativní a obchodní řízení spediční pobočky společnosti:
* Kontrolu a monitoring dopravně-logistických procesů
* Kontrolu plnění dodávek a trasování
* Plánování přeprav v souladu s požadavky klientů (cenotvorba, kalkulace)
* Zodpovědnost za včasné realizace zakázek a dlouhodobých projektů
* Zodpovědnost za kvalitní, intenzivní a pravidelný kontakt mezi disponenty a zákazníky
* Vedení, motivaci a hodnocení kolegů oddělení spedice
* Zodpovědnost za kvalitní a přínosnou spolupráci s oddělení logistiky, a další
- Řízení individuálních projektů s jednotlivými zákazníky
* Udržování a rozvíjení vztahů se stávajícími obchodními partnery
* Zodpovědnost za obchodní výsledky u klíčových zákazníků, a další
- Tvorba obchodních nabídek a kalkulací pro zákazníky z celé Evropy a řízení individuálních projektů pro nové i stávající zákazníky
* Realizace obchodní strategie
* Osobní zapojení do tvorby a vývoji nových obchodních příležitostí, nabídek, kalkulací, realizací, a další
* Pravidelný reporting a optimalizaci procesů s důrazem na produktivitu a stanovenou marži
Očekáváme:
* Minimálně SŠ vzdělání (nejlépe dopravní nebo obchodní zaměření)
* Minimálně 3 roky praxe v daném odvětví dopravy a obchodu
* Alespoň 2 roky praxe s vedením týmu lidí
* Znalost problematiky sběrné služby a mezinárodní přepravy
* Obchodní dovednosti
* Aktivní znalost anglického jazyka (denní komunikace se zahraničními zákazníky), německý jazyk výhodou
* Výborné analytické, řídící a organizační schopnosti
* Pečlivost, přesnost, cit pro detail, schopnost manažerského nadhledu a komplexního myšlení
* Odolnost vůči stresu, komunikační schopnosti, obecnou informovanost
Nabízíme:
* Práci v prosperující společnosti, moderní prostředí a příjemný kolektiv
* Možnost vlastní seberealizace a potenciál neomezeného osobního a profesního rozvoje
* Práce na HPP
* Firemní auto
* Notebook, mobilní telefon
* Příspěvek na stravné
* Flexibilní pracovní doba
* 4 týdny dovolené + 5 dní sickdays
* Kanceláře v Hostivicích
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.