Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsme hlas Möbelixu. Zákazník nevolá Lucii nebo Janě, volá do Möbelixu. My jsme často první, koho si zákazník s obchodem spojí. Hodně lidí se podle toho rozhodne, jestli k nám vůbec půjdou nakoupit. Je to práce s lidmi, i když je nevidím. A to mě baví. (Lucia, v zákaznickém centru 5 let)
CO BUDEŠ DĚLAT?
* Přijímat telefonické hovory od zákazníků.
* Děláme čistě pasivum- nic nenabízíme. Zákazníkům radíme a pomáháme.
* Nepoužíváme žádné call-scripty. Se zákazníky vedeme normální přátelský hovor.
* Podle kupní smlouvy podáš informaci o termínu dodání nebo možnosti půjčit si dodávku.
* Budeš nápomocný/á v při řešení reklamací.
* Není to jen o telefonování. Naším denním chlebem je také administrativa, zpracování listin.
* Je to různorodá práce, každý zákazník je jiný.
* Někdy je třeba dostat zákazníka do správných kolejí a to je výzva a hlavně důkaz toho, že svou práci děláme dobře.
Jiné výhody
CO MŮŽEŠ OČEKÁVAT TY OD NÁS?
* Pracovní doba je od 9 do 18, od pondělí do pátku.
* Jednou za měsíc na Tebe vyjde směna o víkendu, za to si ale vezmeš volno v týdnu a vyřídíš věci, na které běžně nemáš čas.
* Jsme malý kolektiv (5 lidí), doslova rodinné prostředí.
* Vycházíme si vstříc a pomůžeme si, když někdo z nás nestíhá.
* Stálý plat, nebudeš hodnocený od počtu vybavených telefonátů.
* Po zkušební době dostaneš automaticky smlouvu na dobu neurčitou.
* Zaměstnanecké slevy, káva a ovoce na pracovišti zdarma, věrnostní volno
* Jsme dobře dostupní MHD.
* Pár kroků od nás je skvělá kantýna s domácí kuchyní.