Specialista podpory zákazníků, Obchodní manažer, Nákupčí, Administrativní pracovník, referent
Místo práce:
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
V čem je Kollmorgen jedinečný? Kombinací rychlého dodání, „šití motorů na míru“ a inovativními řešeními.
Motory dodáváme našim zákazníkům například pro oblast tisku, balírenství, zdravotnictví, komerčních vozidel, energetiky nebo robotiky.
Brněnská výrobní hala je klíčovou pro vývojové inženýrství a přímou hlavní expedicí pro celý evropský trh. "Proudí" k nám investice a nové zakázky, úzce spolupracujeme s našimi kolegy v US a Číně, rosteme a věříme, že "Motion Matters - Na pohybu záleží".
Proč hledáme?
Vzhledem k tomu, že naše společnost roste, přibývá zakázek a my chceme na oddělění nákupu zachovat balanc v rozložení práce, hledáme tedy posily týmu, kteří se nebojí výzev, jsou organizačně schopní a jen tak se něčeho nezaleknou.
Za co jsou naši nákupčí zodpovědní?
- Zajištění nákupu přímého materiálu takovým způsobem, aby byla zaručena plynulost výroby, dodržení plánu a požadavků zákazníků
- Sledování průběhu objednávky, zajištění potvrzení objednávky s dodavatelem, průběžné prověřování včasnosti dodávky
- Kontrola finanční hodnoty skladu a komunikace s dodavateli s cílem dosáhnout zlepšení obrátkovosti skladových zásob
- Pravidelná komunikace s výrobou ohledně priorit
- Práce s dodavateli za účelem zlepšení včasnosti dodávek, dodacích lhůt apod.
- Denní komunikace v AJ
Jiné výhody
CO MŮŽETE ČEKAT VY OD NÁS?
- Flexibilní pracovní dobu
- Balíček firemních benefitů
- Samozřejmostí je zázemí pro Vaši práci (notebook, mobilní telefon), včetně stálého přísunu teplých a studených nápojů v naší kuchyňce
- Výborná dostupnost z centra Brna - 15 min od Vaňkovky kyvadlovou dopravou, která k nám jezdí zdarma
- Zázemí stabilní korporace
- Práci v přátelském kolektivu