Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Poskytovat servis našim klientům na pobočce
* Zjišťovat jejich potřeby v oblasti pojištění a financí a navrhovat vhodné řešení – pojištění, penze, investice, úvěry
* Aktivně si domlouvat s klienty schůzky
* Pomáhat lidem vytvářet bezpečnější budoucnost, být spolehlivým celoživotním partnerem pro oblast finančního zajištění
Jiné výhody
* Výdělek, jehož výši můžete ovlivnit vlastní aktivitou (fixní mzda + provize z uzavřených smluv + odměna za péči o klienty)
* Příležitost pro obchod u každého klienta s ohledem na široké portfolio produktů
* Kvalitní vzdělávání prezenční i distanční formou
* Využívání moderních nástrojů při práci s klienty – např.: iPad, ePodpis, možnost sjednání smlouvy na dálku
* Skvělý tým kolegů, podporu manažera a týmu trenérů
* Příjemné pracovní prostředí nového designu Generali České pojišťovny
* Zaměstnanecké benefity: 6 týdnů volna, stravenky, příspěvek na penzijní a životní pojištění, slevy na produkty GČP a našich partnerů, Multisport karta, Cafeterie a mnoho dalšího