Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Náplň práce:
* zpracování dokumentace v oblasti fyzické ochrany (audity, posouzení, studie, interní řídící dokumentace klientů atd.);
* zpracování komplexních návrhů na implementaci fyzické ostrahy, organizačních a režimových opatření a systémů technické ochrany u klientů;
* provádění auditů a posuzování stavu bezpečnostních opatření v souladu s požadavky právních předpisů, technických norem, interní řídící dokumentace, pojistných podmínek apod.;
* návrh a koordinace činností řešící problematiku ochrany osob, majetku a informací u klientů (komplexní bezpečnostní servis);
* prezentace a školení v rámci realizace projektů u klientů.
Požadujeme:
* VŠ vzdělání v oblasti bezpečnosti či technického směru;
* minimálně 3-letá praxe v oblasti fyzické ochrany, auditů, posouzení či analýz;
* výborná znalost práce na počítači (Outlook, Word, Excel, PowerPoint, internet);
* řidičský průkaz skupiny „B“, aktivní řidič;
* výborné organizační schopnosti a komunikační dovednosti;
* analytické schopnosti;
* ochota a smysl ke spolupráci v týmu;
* cílevědomost a pečlivost;
* psychická odolnost vůči stresu;
* odbornost a schopnost samostatné práce na projektech;
* pozice není vhodná pro absolventy.
Nabízíme:
* stabilní zázemí největší poradenské společnosti v ČR v oblasti ochrany osob, majetku, informací a služeb bezpečnostního managementu;
* pravidelnou účast na odborných seminářích a konferencích;
* odpovídající platové podmínky;
* kariérní růst a další rozvoj ve společnosti;
* notebook a mobilní telefon;
* příjemný pracovní kolektiv;
* firemní benefity.
Místo pracoviště: Ostrava
Nástup: dle domluvy
Mzda: od 30 000,- Kč, mzdové ohodnocení dle praxe a zkušeností