Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta stabilní a úspěšnou středně velkou mezinárodní distribuční společnost (do 45 zaměstnanců) v oblasti Medical Device se zaměřením na intervenční metody v chirurgii a kardiologii (kardiologie, traumatologická chirurgie, kardiochirurgie, ARO, JIP) hledáme vhodného kandidáta s praxí na pozici KAM nebo Obchodní manažer na uvedenou pozici
Náplň práce a požadavky
-Ukončené VŠ minimálně na úrovni Mgr/Ing/PhD v oblasti přírodních věd, lékařství, biomedicíny
-Plynulá znalost AJ – denní užití a komunikace napříč mezinárodním prostředím
-Praxe na pozici manažer obchodního týmu nebo KAM v daném nebo hodně podobném oboru nutností
-Nutností je bydliště v Praze nebo v rozumné dojezdové vzdálenosti – cca do 40 km
-Další nezbytnou nutností je znalost hospital businessu v oblasti Life Science nebo Medical Device se všemi úskalími – jednání s řediteli nemocnic, nemocničních holdingů, finančními manažery, účast ve velkých VŘ
-Schopnost tvořit osobní vazby a kontakty při respektování etických pravidel obchodu
-Zkušenosti s účastí ve výběrových řízeních a především s jejich přípravou s důrazem na týmového ducha
-Výborné negociační schopnosti a velká časová flexibilita
-Prokazatelná schopnost vést středně velký tým seniorních kolegů, kteří se v oboru pohybují delší dobu
-Schopnost stanovovat priority, strategii v souladu s firemními pravidly, nastavovat další směřování týmu, být ochotný a schopný dělat i nepopulární opatření
-Schopnost konstruktivně komunikovat napříč celou společnosti v rámci TOP managemetu při řešení složitějších VŘ
-Schopnost zastávat i každodenní rutinní úkony v rámci řízení týmu: zadávání úkolů, jejich vyhodnocování, double call´s, Key Account Management – jednání s klíčovými leadery na trhu
-Úzká spolupráce s produktovým managementem, mateřskou pobočkou, dodavateli a ostatními odděleními (logistika, service, finance)
-Péče o klíčové zákazníky
-Účast na kongresech, příprava akcí pro zákazníky, pravidelné obchodní meetingy
-Sledování trendů trhu, potřeb zákazníků, monitoring aktivit konkurence
-Jednání s pojišťovnami, ministerstvem, SUKLem
-Komunikace s odbornými společnostmi