Místo práce: Zdiby (informace o místu práce: Zdiby)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsme hráč na poli logistiky. Máme jeden cíl: spolehlivé doručení zásilky našim zákazníkům, tedy jejím příjemcům. Všem, kteří jsou na konci každé naší cesty a čekají na doručení svého balíku.
A nezáleží na tom, jestli očekávají doručení domů, do výdejny nebo do boxu. Jsme jim povinni doručit zásilku včas a přesně takovou, na jakou čekají. Doručením zákazníkům současně plníme náš závazek vůči našim partnerům, tj. odesílatelům zásilky. Ti tak vědí, že se na nás mohou spolehnout, a budou našich služeb využívat i nadále.
Právě jsme otevřeli příležitost pro výkonného, schopného a samostatného člověka na pozici:
Zákaznická podpora výdejních boxů
Jste připraveni zodpovědět všechny dotazy zákazníků?
Dokáže pohotově reagovat a zákazníkovi poradit s případným problémem?
Není pro Vás překážkou pracovat krátký/dlouhý týden?
Pokud ano, zašlete svůj životopis!
Co bude Vaším úkolem:
Vyřizování dotazů zákazníků ohledně případných potíží u výdejních boxů
Řešit základní technické problémy
Pracovat v systému
Spolupracovat s ostatními odděleními při řešení provozních problémů
Výsledkem Vaší práce bude:
Správně a efektivně vyřízené dotazy
Spokojený zákazník
K této práci nutně potřebujete:
Velmi dobrá komunikativní úroveň
Uživatelská znalost Microsoft Excel
Dobré výsledky ve Vašich dosavadních aktivitách
Pečlivost, iniciativa a samostatnost
Výhodou:
Zkušenosti na zákaznické lince
Anglický jazyk
Práce je na krátký/dlouhý týden
Pokud si Vás vybereme, stanete se součástí logistické, stabilní firmy, která pečuje o své zaměstnance a kde si jsou lidé ochotni pomáhat.
V prvních měsících budete řádně zaškoleni kolegou.
Chcete se i Vy podílet na zvyšování kvality? Pokud ano, pak klikněte na tlačítko „Odpovědět“.