Místo práce: Zdiby (informace o místu práce: Zdiby)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jsme hráč na poli logistiky. Máme jeden cíl: spolehlivé doručení zásilky našim zákazníkům, tedy jejím příjemcům. Všem, kteří jsou na konci každé naší cesty a čekají na doručení svého balíku.
A nezáleží na tom, jestli očekávají doručení domů, do výdejny nebo do boxu. Jsme jim povinni doručit zásilku včas a přesně takovou, na jakou čekají. Doručením zákazníkům současně plníme náš závazek vůči našim partnerům, tj. odesílatelům zásilky. Ti tak vědí, že se na nás mohou spolehnout, a budou našich služeb využívat i nadále.
Pro rozšíření našeho týmu hledáme výkonného a samostatného člověka na pozici:
Operátor/ka zákaznické podpory
Baví Vás komunikace a administrativa?
Jste připraveni na vyřizování telefonních hovorů a emailové komunikace?
Pokud ano, zašlete svůj životopis!
Co bude Vaším denním chlebem:
• Komunikace se zákazníky
• Vyřizování dotazů zákazníků ohledně zásilek
• Koordinovat doručení jednotlivých zásilek dle přání zákazníka
• Zadávání dat do informačního systému
• Spolupracovat se sklady a dispečinky ohledně doručení zásilek
Výsledkem Vaší práce bude:
• Správně a efektivně vyřízené požadavky zákazníků
• Efektivní vyřízení stížnosti zákazníka
• Spokojenější zákazník
K této práci nutně potřebujete:
• Velmi dobrá komunikativní úroveň
• Uživatelská znalost Microsoft Excel
• Dobré výsledky ve Vašich dosavadních aktivitách
• Pečlivost, iniciativa a samostatnost
Výhody:
• Zkušenosti na stejné pozici
• AJ
Nejedná se o aktivní volání, zákazníci volají Vám.
Pokud si Vás vybereme, stanete se součástí logistické, stabilní firmy, která pečuje o své zaměstnance a kde se kolegové vzájemně podporu a pomáhají si.
V prvních měsících budete řádně zaškoleni kolegou.
Chcete se i Vy podílet na zvyšování kvality? Pokud ano, pak klikněte na tlačítko „Odpovědět“.