Místo práce: Praha-Staré Město (informace o místu práce: Hlavní město Praha)
Mzda: 30 000–35 000 Kč/měsíc
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jste člověk, pro kterého je administrativa a organizace výzvou i radostí? Rádi komunikujte s lidmi a nechybí Vám energie? Zvládáte si dobře zorganizovat svoji práci, máte rádi různorodost a chcete mít možnost profesně růst? Na pozici asistentky či asistenta partnera v advokátní kanceláři se budete cítit užiteční a rozhodně to nebude žádný stereotyp. Pokud chcete, aby jsme Vás poznali, zašlete nám svůj životopis, portrétovou fotografii a motivační dopis. Těšíme se na setkání s Vámi!
NÁPLŇ PRÁCE:
• Zajištění kompletního profesionálního servisu partnerovi advokátní kanceláře.
• Agenda spojená se zakládáním nového spisu či klienta.
• Vedení dokumentů spisu.
• Odpovědnost za aktuálnost kontaktních údajů klienta.
• Vyřizování telefonátů a korespondence.
• Příprava dokumentů k odeslání poštou nebo kurýrem.
• Kompletní příprava dokumentů k notářskému ověření, podání na soud apod.
• Zhotovení průvodních dopisů
• Zajištění překladů dokumentů.
• Kopírování, skenování, kompletování dokumentů.
• Vedení kalendáře, organizace schůzek.
• Zajištění služebních cest.
• Ad-hoc požadavky partnera.
Jiné výhody
• Práci na plný úvazek s fixní pracovní dobou od 9:00h do 17:30h.
• Různorodou práci v úspěšné advokátní kanceláři v centru Prahy.
• 4 týdny dovolené.
• 4 sick days.
• Nenárokované vánoční volno 23.12. – 2.1.
• Při 100% výkonu a spokojenosti 1 plat jako bonus navíc.