Úředník/ce - referent/ka správy majetku, oddělení správy majetku, odboru správy majetku, investic a dotací
Místo práce: Město Bruntál, Bruntál, Bruntál (informace o místu práce: Bruntál)
Druh pracovního poměru:
Úvazek:
Směnnost: Pružná pracovní doba
Mzda: 25000 - 35000 Kč
Nástup od: 1. 6. 2021
Poznámka: místo výkonu práce : Bruntálna dobu: neurčitouzařazení v platové třídě: 9. - 10.Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt - dosáhla věku 18 let - je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk Další požadavky: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání; popřípadě střední vzdělání ukončené maturitní zkouškou s minimální délkou praxe 5 let na pozici technicko-hospodářského pracovníka- výhodou je praxe a orientace v oblasti správy majetku - základní orientace v zákonu č. 128/2000 Sb., o obcích a zákonu č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v aktuálním znění- velmi dobrá znalost práce na PC v programech Microsoft Office- kultivovaný písemný projev, pečlivost a důslednost v administraci rozsáhlé agendy- základní znalosti a orientace v geografickém informačním systému výhodou- řidičský průkaz sk. B - samostatnost, organizační a koordinační schopnosti, schopnost týmové práce, odolnost vůči stresuCharakteristika vykonávané pozice: Komplexní zajišťování správy, evidence a provozování majetku města Bruntál s péčí řádného hospodáře a výkon majetkových práv dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, spočívající v zabezpečování různých způsobů nakládání s tímto majetkem, zahrnující zejména úkony spojené:" s převody, prodeji, směnami a darováním nemovitých věcí " zajištěním majetkoprávních záležitostí města ve věci vzniku, změny, zániku, promlčení a uznání existence nebo neexistence věcných práv k nemovitým věcem (věcná břemena)" s přípravou materiálů a podkladů pro projednání žádostí a podnětů v orgánech města" se spoluprací s Katastrálním úřademNabízíme:Pružnou pracovní dobu, 5 dnů sick days a další benefity.Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození uchazeče - státní příslušnost uchazeče - místo trvalého pobytu uchazeče - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana - datum a podpis uchazeče K přihlášce je nutno doložit tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením - ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy. Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu. Písemnou přihlášku lze podat: ve lhůtě do 17.5.2021 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál sekretariát tajemníka Nádražní 20 792 01 BRUNTÁL Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodů.Z : 30.4.2021