Specialista/tka správy majetku / Praha

Nabídka pracovní pozice od 23. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

odpovědnost za vedení smluvní agendy nájemních bytových a nebytových prostor v rámci skupiny a dalších
vyhledávání vhodných nájemníků bytových i nebytových prostor ve spolupráci s RK, jednání o podmínkách nájmu, příprava nájemních smluv
komunikace s nájemci a řešení jejich požadavků
sledování a archivace provozních nákladů nebytových prostor, příprava podkladů pro přefakturace
sledování, archivace a příprava podkladů pro fakturace nájmů a služeb, vyúčtování provozních nákladů nájemních nebytových prostor, aktivní řešení pohledávek
koordinace činností, metodické vedení a dohled na fungováním provozu bufetů na centrálách společnosti (Praha, Olomouc)
úzká komunikace napříč společností (vedení společnosti, odd. správy majetku, účtárny), pravidelný reporting
služební cesty v rámci ČR

Jiné výhody

stabilní zaměstnání v prosperující společnosti s více než 27 letou historií,
pracovní poměr na dobu neurčitou,
zapracování kvalifikovanými odborníky s dlouholetou praxí v oboru,
týden dovolené navíc
2 dny placeného zdravotního volna,
stravenky v hodnotě 90 Kč,
atraktivní zaměstnanecké slevy na veškerý sortiment,
zvýhodněné volání v síti O2 i pro členy rodiny,
MutiSport karta za zvýhodněnou cenu,
Cafeteria Systém,
příspěvek na penzijní připojištění dle délky působení ve firmě,
a mnohé další odměny (za pracovní výročí, životní jubileum, uzavření sňatku, narození dítěte, …)

Termín nástupu: dohodou
Místo výkonu práce: zapracování pozice v Jinočanech, výkon po zkušební době na pracovišti Praha - Vysočany

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
SŠ (příp. VŠ) vzdělání s technickým zaměřením, zejména stavebnictví, není podmínkou
praxe v oblasti správy majetku (správa bytů případně nebytových prostor)
schopnost samostatné i týmové práce a dalšího vzdělávání, vyjednávací a obchodní schopnosti, technické myšlení, vztah k pořádku při administrování případů
velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (MS Windows, MS Office) – podmínkou
řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič
vysoké pracovní nasazení, odbornost, flexibilitu, samostatnost, komunikativnost
pečlivost a přesnost při zpracování jednotlivých agend

Další nabídky práce

Práce v oboru: Administrativa, Stavebnictví a reality

Lokality: Praha

Zdroj nabídky: Dobrá práce

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Práce na dohodu. Jaká pravidla letos platí a proč je výhodná

Jaké podmínky platí pro dohodu o provedení práce (DPP) a dohodu o pracovní činnosti (DPČ)?...více

Nové limity u pracovních dohod: Později a jinak, schválili poslanci

Nové limity u pracovních dohod: Později a jinak, schválili poslanci

Dohodáři se zatím o své příjmy bát nemusí. Nová pravidla, která měla od července omezit...více

Převrat v zákoníku práce: Kratší výpovědi, delší zkušebka a dětská práce

Převrat v zákoníku práce: Kratší výpovědi, delší zkušebka a dětská práce

Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka představil návrh zásadních změn v zákoníku...více

Partners Financial Services