Asistent/ka obchodního ředitele/recepční
Místo práce: Autocentrum BARTH a.s., Pardubice, Pardubice (informace o místu práce: Pardubice)
Druh pracovního poměru:
Úvazek:
Směnnost: Jednosměnný provoz
Mzda: 18500 Kč
Nástup od: 1. 5. 2021
Poznámka: Místo výkonu práce Pardubice - Dubina. Náplň práce:- denní telefonická komunikace se současnými i novými zákazníky- administrativa spojená se zpracováním prodeje vozů (příprava objednávek, archivace složek …)- oslovování příchozích zákazníků- podpora a spolupráce s naším obchodním týmem a dalšími odděleními společnosti- organizace aktivit obchodního ředitele (plánování schůzek, příprava podkladů na porady a - jednání s obchodními partnery, aj.- práce s interními systémyJaké jsou naše požadavky:- dobré organizační a komunikační schopnosti- zkušenosti v oblasti telefonické komunikace jsou vítané- profesionální jednání a empatii v komunikaci se zákazníkem- reprezentativní vystupování- řidičský průkaz skupiny B- pečlivost, zodpovědnost, samostatnost a spolehlivost- zájem o práci a chuť učit se novým věcemMzda dohodou.Co Vám můžeme nabídnout?- přátelskou a pozitivní atmosféru ve firmě, neobyčejné a fajn kolegy, kteří Vám pomohou, když budete potřebovat- atraktivní a zajímavou práci v moderní společnosti s tradicí- zázemí silné a stabilní společnosti, zaškolení zkušenými kolegy- pracovní doba 8 - 16:30 hodin- mzda formou fixního platu a zajímavé variabilní složky, která Vás budou motivovat- smlouva na dobu neurčitou- pracoviště Pardubice - Dubina- zaměstnanecké výhody a benefity (příspěvek na stravu, sportovní aktivity zdarma, vstupenky na hokej, dostihy, výhodný tarif od mobilního operátora a další výhody)- řadu společných akcí, vstupenek a aktivitPrvní kontakt emailem, další informace na telefonu v době 8.00 - 16.00.
Nabízené výhody
- Podnikové stravování - příspěvek