Payroll specialista s polštinou/HR payroll specialist with Polish

Nabídka pracovní pozice od 19. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Praha-Běchovice (informace o místu práce: Hlavní město Praha)

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Pro našeho významného klienta, mezinárodní společnost, která je jedním z největších poskytovatelů služeb v oblasti mzdového účetnictví, servisu v personalistice a v účtování cestovních výloh, hledáme vhodné uchazeče na pozici: Payroll specialista s polštinou For our important client, an international company, which is one of the largest providers of services in the field of payroll accounting, human resources services and travel expense accounting, we are looking for suitable candidates for the position: Payroll specialist with Polish Náplň práce: • Poskytovat služby týkající se koordinace,řízení a odpovědnosti se zpracovávání mezd • Zajistit zpracování mzdových rozvrhů a ujistit se, že dané termíny jsou dodrženy • Sjednocení mzdových výsledků a následná kontrola (audit) dle zákaznických požadavků • Testování a ověřování výsledků • Koordinace s interními odděleními • Poskytování rad a konzultací klientům ohledně změn týkajících se mezd apod. Job description: • Provide payroll coordination, management and accountability services • Ensure the processing of payroll schedules and ensure that the deadlines are met • Unification of salary results and subsequent control (audit) according to customer requirements • Testing and verification of results • Coordination with internal departments • Providing advice and consultation to clients on changes related to wages, etc. Naše požadavky: • SŠ/VŠ vzdělání (ideálně ekonomického směru) • komunikativní znalost angličtiny a polštiny nutná! • uživatelská znalost práce s PC (Excel, Word, výhodou je SAP) • praxe ve mzdové a účetní oblasti (alespoň 3 roky) • ochota naučit se mzdové účetnictví cizí země Our requirements: • High school / university education (ideally in economic direction) • communicative knowledge of English and Polish required! • user knowledge of working with PC (Excel, Word, the advantage is SAP) • experience in payroll and accounting (at least 3 years) • willingness to learn the payroll accounting of a foreign country V případě zájmu zašlete prosím Vaše CV na níže uvedený kontakt. Obratem se s Vámi spojíme a budeme Vás informovat o dalším průběhu výběrového řízení. If you are interested, please send your CV to the contact below.

Zdroj nabídky: Easy-prace.cz

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Nové limity u pracovních dohod: Později a jinak, schválili poslanci

Nové limity u pracovních dohod: Později a jinak, schválili poslanci

Dohodáři se zatím o své příjmy bát nemusí. Nová pravidla, která měla od července omezit...více

Převrat v zákoníku práce: Kratší výpovědi, delší zkušebka a dětská práce

Převrat v zákoníku práce: Kratší výpovědi, delší zkušebka a dětská práce

Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka představil návrh zásadních změn v zákoníku...více

Práce jako cesta z chudoby? Na důstojnou mzdu dosáhne jen třetina Čechů

Práce jako cesta z chudoby? Na důstojnou mzdu dosáhne jen třetina Čechů

Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činí 45 573 Kč hrubého, v Praze vzhledem k vyšším...více

Partners Financial Services