Místo práce: Ostrava (informace o místu práce: Ostrava)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Hledáme komunikačně zdatného kandidáta s praxí v zákaznickém nebo call centru, který je zároveň schopný vést menší tým - 4 lidé.Vaším úkolem bude zejména: * včasné řešení objednávek, nabídek, poptávek, reklamací od zákazníků
* přidělování práce v týmu, vyhodnocení efektivity práce týmu, reporty
* provádění náslechů hovorů, zpětná vazba týmu ke zlepšení kvality služeb
* vyřizování nejen telefonátů, ale také emailových požadavků a dotazů
Jiné výhody
* široká škála benefitů - mj. 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, Cafeterie
* motivující práce, kde vidíte denně výsledky, spolupráce se sehraným týmem
* budete součástí špičkové a stále rostoucí společnosti