Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, společnost, která poskytuje špičkový servis a špičkovou technologii pro odvodnění a zpracování kalů, hledáme vhodného kandidáta na pozici Recepční – Asistent/ka administrativy – brigáda.
Náplň práce:
* Zajištění chodu recepce – pošta, telefony (i v anglickém jazyce)
* Péče o návštěvy, příprava zasedacích místností
* Administrativní, organizační práce
Požadujeme:
* Středoškolské vzdělání ekonomického směru ukončené maturitní zkouškou
* Jazykové znalosti: čeština – rodilý mluvčí, angličtina – firemní jazyk, komunikační úroveň (B1)
* Aktivní uživatel/ka MS Office (Wordu, Excelu, Outlooku a PowerPointu) výhodou
* Aktivní řidič/ka (sk. B)
* Empatický/á, komunikativní, optimisticky naladěný/á a zodpovědný/á kolega/kolegyně s chutí pracovat
Nabízíme:
* Férové mzdové ohodnocení
* Práce na zkrácený úvazek – 4 hod. denně – Dohoda o provedení práce
* Přátelský a profesionální mezinárodní kolektiv
* Kyvadlová doprava od metra Zličín do areálu zdarma (10 minut jízdy)
* Pozice je vhodná i pro absolventy, studenty, maminky na mateřské, důchodce
* Moderní klimatizovaná kancelář – Chrášťany
* Nástup od 1. 7. 2021
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.