Models.UradPrace.Cs
Místo práce: AT & T Global Network Services Czech Republic s.r.o. - pracoviště, Brno-město, Brno (informace o místu práce: Brno)
Druh pracovního poměru:
Úvazek:
Směnnost: Nepřetržitý provoz
Mzda: 30000 - 50000 Kč
Nástup od: 1. 2. 2017
Poznámka: ObecněHledáme zkušeného seniorního technika pro podporu IP telefonie , pro poskytování řešení týkajících se událostí spojených s Cisco IP telefonním prostředím. Tato pozice vyžaduje manažerské schopnosti, pokročilé komunikační dovednosti a také technické znalosti, které budou sloužit pro řízení a dohled nad probíhající spoluprací mezi našimi zákazníky a podpůrnými servisními týmy na straně AT&T, které se podílí na řešení komplexních IPT problémů v reálnem čase a k zabezpečení služeb dle dohod SLA.Požadavky:Úroveň 2 - pokročilá technická podpora pro produkty dodávané v režimu 24x7 - prostředí telefonických a hlasových služebZodpovědnost za monitoring a reakce na technické hardwarové and softwarové problémy za využití různých testovacích nástrojů a postupů v rámci podpory Konzultace se zákazníky a dodavateliPracovník podpory je styčnou osobou pro klienty - přijímá oznámení o problémech a zodpovídá za jejich včasné řešení sle sjednaných podmínek SLAAktivní řešení problémů, provádění oprav a změn v systému Úzká spolupráce s interními a externími technickými týmy za účelem řešení problémů zákazníků.Požadavky:CCNA Collaboration / CCNA Voice certifikace nebo ekvivalentní pracovní zkušenostiZkušenosti s monitoringem a spravováním MCS Serverů, UCS Serverů, CUCM/Unity Aplikací, Analogových Gateways, CME/CUEZkušenosti s nástroji network monitoringu a ticketovými systémyZkušenosti s Network a/nebo IP Telephony troubleshootingem a řešením technických problémů v zákaznickém prostředíPokročilá znalost LAN a WAN Inter-networking Devices - Routing, Switching, SubnettingPokročilá znalost a praktické zkušenosti s datovým tokem mezi různými síťovými platformami a jejich koncovými body.Další preferované znalosti:Vzdělání a kvalifikace:Výborná úroveň angličtiny, slovem i písmemTýmový hráč, zodpovědná osobnost s orientací na řešení a výsledekUniverzitní vzdělání nebo ekvivalentní zkušenosti2 roky praxe na obdobné pozici Síťové podpory a/nebo IP Telephony výhodouDoplňující informace: Tato pozice vyžaduje podporu v režimu 24/7 se směnným provozemPracovní doba: Po-Pá 9:00-17:30, později přesun na směnny (denní/noční) v budoucnosti.Poznámka k volnému místu: Zájemci se dostaví ve dnech 1.1.2017. - 15.1.2017 - mezi 10:00 až 14:00 hodinou na kontaktní adresu AT&T Global Network Services Czech Republic, s. r. o., Palachovo náměstí 726/2, 625 00 Brno, nebo další dny po předchozí telefonické dohodě. souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou