Administrativní pracovníci
Místo práce: Zemský hřebčinec Tlumačov s.p.o., Zlín, Tlumačov (informace o místu práce: Tlumačov)
Druh pracovního poměru:
Úvazek:
Směnnost: Jednosměnný provoz
Mzda: 20000 - 25000 Kč
Nástup od: 1. 6. 2021
Poznámka: Požadujeme: - Praxe na stejné pozici a znalost zákona o zadávání veřejných zakázek výhodou- Osobnostní předpoklady: pečlivost, důslednost, samostatnost, odpovědnost, logické uvažování, pozitivní přístup a chuť se učit novým věcem, umět pracovat i pod časovým tlakem.- Komunikační předpoklady - Dobrou uživatelskou úroveň práce na PC (MS Office), Word, Excel.- Anglický nebo německý jazyk - výhodou- Řidičský průkaz - B- Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (možnost prodloužení až na dobu neurčitou), zkušební doba dle Zákoníku práce- Zařazení dle praxe do platové třídy č.8- administrace a příprava podkladů pro zadávací dokumentaci veřejné zakázky- komplexní příprava zadávací dokumentace, včetně specifikace veřejné zakázky, návrhu smlouvy a výzvy k podání veřejné zakázky a dalších potřebných dokumentů pro veřejné zakázky- práce s veřejnými registry, vč. práce s elektronickým nástrojem a profilem zadavatele- evidence veřejných zakázek- zadávání a agenda registru smluv- zpracování, příprava a evidence uzavřených smluv- zpracování, příprava a evidence uzavřených objednávek- zpracování zápisů vedení organizace- evidence ochranných pracovních pomůcek- zpracování, příprava a agenda investic organizace- zpracování a zadávání dat do informačního systému EDS/SMVS (evidenční dotační systém a správa majetku ve vlastnictví státu)- příprava, zpracování a kompletace podkladů pro Výroční zprávy- tajemník Rady organizace dle statut organizace na základě jmenování ředitele- správa webových stránek organizace- vyřizování korespondence, listovních a jiných zásilek- obsluha datové schránky- komunikace a zpracování podkladů pro ministerstvo a jiné úřady- správa Jezdeckého informačního systému včetně zpracování rozpisu- ostatní administrativní činnosti dle aktuálních potřebNáležitosti písemné přihlášky uchazeče:- Přesné označení výběrového řízení- Jméno, příjmení a titul uchazeče- Datum a místo narození uchazeče- Státní příslušnost uchazeče- Místo trvalého pobytu uchazeče- Telefonní kontakt, email- Datum a podpis uchazečeVýčet dokladů, které uchazeč připojí k přihlášce:- Strukturovaný profesní životopis- Motivační dopis- Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - KOPIE- Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzděláníVýběrové řízení proběhne formou písemného testu a ústního pohovoru v termínu od 21.4.2021 do 28.4.2021 na adrese sídla organizace. O přesném termínu konání výběrového řízení budou uchazeči splňující požadavky informováni e-mailem či telefonicky. Výsledky výběrového řízení budou oznámeny nejpozději do 30.4.2021.Zaměstnanecké výhody:- Možnost dalšího vzdělávání (školení, kurzy apod.), stravenky, příspěvek z FKSP - 25 dní dovolené