Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, obchodní společnost, která je předním výrobcem koupelnového vybavení se zastoupením pro CZ a SK, hledáme vhodného kandidáta na pozici Sales & Marketing Administrator.
Náplň práce:
* Budete kontaktní osobou pro všechny klienty z ČR i SR
* Poskytování vysoce kvalitního servisu českým a slovenským zákazníkům
* Zpracování objednávek v SAPu včetně odeslání zboží zákazníkovi
* Práce v CRM systému
* Řešení požadavků zákazníka
* Marketingová a PR podpora
* Komunikace s mediálními partnery
* Komunikace s mateřskou firmou v Německu
Požadavky:
* SŠ/VŠ vzdělání
* AJ nebo NJ na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
* Zkušenosti se zpracováním objednávek
* MS Office – Excel, Word
* Znalost SAP, CRM výhodou
* Komunikativnost, schopnost jednat se zákazníkem
* Flexibilita, kreativita, velmi dobrý time management
Nabídka:
* Práce na HPP, plný úvazek
* Velmi zajímavé finanční ohodnocení
* Benefity: notebook, mobil, občasný home office, stravenky, ostatní může být dle domluvy
* Místo výkonu práce: Praha 4 – Nusle
* Možný nástup: IHNED
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.