Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Asistentka vedení společnosti
Náplň práce:
* komplexní zajištění administrativy společnosti;
* sepisování obchodní korespondence společnosti;
* komplexní podpora organizace konferencí a seminářů, teambuildingů, společenských akcí;
* komunikace s klienty tvorba, kontrola a revize interních dokumentů společnosti, revize smluv, zpracování dokumentace dle zavedených systému jakosti, korektury nabídek pro klienty a nabídek do veřejných zakázek o které se uchází zaměstnavatel;
* monitoring veřejných zdrojů, zejména tiskovin a internetu, analýza zjištěných informací a vytipování potenciálních klientů;
* personalistika - vedení komplexní personální evidence, vedení osobní evidenci zaměstnanců v listinné i elektronické podobě, evidence pracovně-lékařských prohlídek, kontrola docházky zaměstnanců, zpracování podkladů pro mzdy, komunikace s uchazeči o zaměstnání a zajištění pracovních pohovorů, objednávka kurzů a školení pro zaměstnance, zajištění pracovních cest zaměstnanců
Požadujeme:
* VŠ vzdělání (nejlépe ekonomicko-obchodního směru);
* znalost platných právních předpisů (v oblasti účetnictví, veřejných zakázek, pracovního práva, daňových předpisů, GDPR);
* praxe v oblasti obchodu a personalistiky nejméně 3 roky;
* výborná znalost MS Office (Word, Excel, Outlook Express, Internet);
* řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič;
* pečlivost, spolehlivost, flexibilita, proaktivní přístup, ochota se dále sebevzdělávat v oboru;
* dobré organizační a interpersonální dovednosti;
* odolnost vůči stresu.
Nabízíme:
* stabilní zázemí největší poradenské společnosti v ČR v oblasti ochrany osob, majetku, informací a služeb bezpečnostního managementu;
* odpovídající platové podmínky;
* notebook a mobilní telefon;
* příjemný pracovní kolektiv;
* firemní benefity.
Místo pracoviště: Ostrava
Nástup: dle domluvy
Mzda: 28 000,- Kč
Pozice není vhodná pro absolventy