Romský poradce/poradkyně, oddělení sociálních služeb, odboru sociálních věcí
Místo práce: Město Bruntál, Bruntál, Bruntál (informace o místu práce: Bruntál)
Druh pracovního poměru:
Úvazek:
Směnnost: Pružná pracovní doba
Mzda: 20000 - 30000 Kč
Nástup od: 1. 4. 2021
Poznámka: Město Bruntál vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, výběrové řízení na místo:Romský poradce/poradkyně, oddělení sociálních služeb, odboru sociálních věcína dobu: neurčitous místem výkonu práce: na Městském úřadě v Bruntále a ve správním obvodu obce s rozšířenou působností. zařazení v platové třídě: 9.Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:- je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice povolení k trvalému pobytu dle příslušných právních předpisů,- dosáhla věku 18 let,- je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.Další požadavky:- ukončené vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou,- vzdělání sociálního zaměření výhodou,- praxe v samosprávě nebo státní správě výhodou,- zkušenosti v oblasti práce s obyvateli sociálně vyloučených lokalit výhodou,- organizační, komunikativní a vyjednávací schopnosti, zvládání zátěžových situací,- znalost obecně závazných právních předpisů, zejména zákona č. 273/2001 Sb., o právech příslušníků národnostních menšin,- uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet, Outlook),- znalost situace romských komunit v regionu podle kritérií demografických, vzdělanostních a rodových výhodou,- znalost romského jazyka výhodou.Charakteristika vykonávané pozice: Kombinovaný úvazek: Romský poradce v rámci obecního úřadu obce s rozšířenou působností ve svém správním obvodu plní úkoly napomáhající výkonu práv příslušníků romské komunity a integraci příslušníků romské komunity do společnosti. Terénní pracovník zajišťuje v obci přímou práci s cílovou skupinou v jejím přirozeném prostředí.Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:- jméno, příjmení a titul uchazeče,- datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče,- místo trvalého pobytu uchazeče,- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,- datum a podpis uchazeče.K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy. Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu. Nabízíme:pružnou pracovní dobu, 5 dnů sick days, 5 týdnů dovolené a další benefity.Písemnou přihlášku lze podat:ve lhůtě do 19.3.2021 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál, sekretariát tajemníka, Nádražní 20, 792 01 BRUNTÁLZ :3.3.2021