Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* péče o systém řízení kvality v rámci přiděleného produktu – zákazníka
* řešení otázek kvality daného produktového portfolia
* zpracování reklamací (interní a externí), komunikace se zákazníkem
* vytváření, správa a aktualizace směrnic, návodek, kontrolních plánů a další dokumentace
* správa FMEA, risk management, optimalizace procesu řízení kvality
* spolupráce při auditech, namátkové kontroly, školení zaměstnanců
* spolupráce s technickým projektovým manažerem a pracovníkem zákaznického centra
Jiné výhody
* zázemí stabilní, stále rostoucí společnosti
* uplatnění na zajímavé pozici
* možnost dalšího vzdělání a osobního i profesního růstu
* 5 týdnů dovolené
* příspěvek na dopravu 2,50Kč/km
* čtvrtletní prémie
* finanční odměny za zlepšovací návrhy
* Cafeterie Benefit Plus 5000Kč/rok
* příspěvky na penzijní připojištění 300Kč/měsíc
* vlastní kantýna (dotované snídaně, obědy a večeře)
* jazykové kurzy – skupinové i individuální
* při doporučení kandidáta náborový bonus
* další zaměstnanecké benefity – zvýhodněné mobilní tarify, právní služby, firemní akce