Zákaznický servis
Místo práce: ENCZ a.s. - pracoviště, Chomutov, Jirkov (informace o místu práce: Jirkov)
Druh pracovního poměru:
Úvazek:
Směnnost: Jednosměnný provoz
Mzda: 25000 - 30000 Kč
Nástup od: 1. 3. 2021
Poznámka: V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: kristyna.slosrova@encz.czMísto výkonu práce - Zaječická 1857, JirkovBaví Vás komunikovat v cizím i českém jazyce?Máte alespoň dva roky zkušenost se zákaznickým servisem v logistice?Nebojíte se odpovědnosti za správu dat v ERP systému?Náplň práce - spolupráce se zákazníkem na denních/týdenních úkolech, příjem, přezkoumání, potvrzení a zadávání zákaznických objednávek do systému, interní komunikace pro sledování vývoje objednávky, spolupráce s ostatními úseky, delegování zákaznických požadavků, průběžná komunikace se zákazníkem o stavu objednávky, aktualizace zákaznických požadavků, objednávka dopravy včetně posouzení nákladů na dopravu, komunikace s Celními úřady, správa dat v ERP systému QADPožadujeme - VOŠ/ VŠ, min. 2 roky praxe na obdobné pozici, komunikativní znalost AJ - slovem i písmem, znalost QAD výhodou, znalost excel na pokročilé úrovni, ambice se vzdělávat a růst, solehlivost, zodpovědnost, samostatnost, preciznost, ochotu učit se novým věcemNabízíme - příspěvek na stravování - stravenky, dodatková dovolená 25 dní, příspěvek na penzijní připojištění / Cafeterie Sodexo, sick days, možnost realizovat se v rámci společnosti, společné firemní akce