Specialista IT podpory s AJ – 1-2 level

Nabídka pracovní pozice od 16. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Horní Podluží (informace o místu práce: Horní Podluží)

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

Skvělá příležitost pro uchazeče s předchozí zkušeností! Budete poskytovat podporu interním uživatelům společnosti v České republice a globálně. Pozice je otevřena ve výrobní firmě v Horním Podluží. Firma je součásti mezinárodní skupiny, která nabízí řádu produktů pro přenos signálů, dat, zvukových a video aplikací. –Poskytování podpory 1. a 2. úrovně interním zákazníkům společnosti. Komunikace s uživateli české pobočky a také podpora uživatelů v jiných zemích. –Použití ticket systému lístků dle definovaných ITIL procesů. Komunikace přes telefon, email a Skype. –Aktivně se účastnit schůzek týmu a zapojovat se do procesu neustálému zlepšování. –Podpora Service Desk KPI/TTI procesu. –Podpora a výhledově vedení projektů service desku a projektů ostatních IT týmů. –Pracovní doba po-pá 8:00 – 16:30. Přibližně jednou měsíčně pohotovostní podpora během víkendu. –Vypracování a aktualizace technické i zákaznické dokumentací pro IT standardy, procesy a procedury.

Jiné výhody

–Možnost profesního růstu a dalšího firemního vzdělávání. –Prostředí stabilní mezinárodní firmy. –Věrnostní odměny – jubilea firemního stáří, příspěvek na penzijní připojištění, dovolená navíc, stravenky, bonusy. –Možnost parkování auta.

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
–Cca. 2 roky zkušeností na podobné pozici (IT service desk). –Znalost ITIL verze 3, nejlépe s ITIL certifikací. –Všeobecné znalosti a zkušenosti s podporou hardware a software. –Pro-zákaznický přistup. –Analytické schopnosti, zvažování alternativních řešení a implementace standardních řešení. –Anglický jazyk – aktivně. Pravidelně použití pro komunikaci s mezinárodním týmem a podporu uživatelů mimo ČR. –Prokazatelná schopnost stručně vysvětlit složité problémy technicky znalým i neznalým spolupracovníkům. –Schopnost zvládat více projektů a úkolů, rozhodovat se dle priorit a řešit aktuální problémy. –Udržovat aktuální znalosti v oblasti IT služeb service desku spolu s průmyslovými trendy a technologickým vývojem.

Zdroj nabídky: Easy-prace.cz

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Práce jako cesta z chudoby? Na důstojnou mzdu dosáhne jen třetina Čechů

Práce jako cesta z chudoby? Na důstojnou mzdu dosáhne jen třetina Čechů

Trauma jako pracovní úraz? Soud řekl, kdy je nárok na odškodnění

Trauma jako pracovní úraz? Soud řekl, kdy je nárok na odškodnění

Jste v práci svědkem nějaké nečekané dramatické události – začne hořet, kolega spadne...více

Královské školy: Jsme střední proud. Žádná alternativa

Královské školy: Jsme střední proud. Žádná alternativa

Soukromých škol přibývá každým rokem zejména ve větších městech. Už dávno přitom nesbírají...více

Partners Financial Services