Models.UradPrace.Cs
Místo práce: , ,
Druh pracovního poměru:
Úvazek:
Směnnost: Pružná pracovní doba
Mzda: 53417 - 70000 Kč
Nástup od: 1. 8. 2019
Poznámka: Místo výkonu rpáce: PrahaPrvotní kontakt:candidature-fi6@klbgroup.comProfil- Bakalářský titul v oblasti financí/účetnictví- 2 roky nebo více praxe v oblasti účetnictví- Pracovní zkušenosti v rámci firmy s účetními knihami, účty pohledávek a splátek, soupisy majetku, výdaji a daněmi- Ovládání ERP systémů a kancelářského softwaru (PowerPoint, Excel atd.)- Zkušenost z center sdílených služeb představuje plus- Angličtina pokročilý- Znalost němčiny a maďarštiny je výhodouSpolečnostKLB Group se specializuje na realizaci projektů v soukromém a veřejném sektoru. U každého projektu zaručuje KLB Group jeho dotažení až do konce tím, že nabízí ideální kombinaci poradenství, řízení a vlastního provedení: poradenství znamená dělat správné kroky, řízení znamená dělat je dobře a provedení znamená dělat je kompletně.KLB Group přináší veškeré potřebné know-how, včetně lidských zdrojů, jako jsou inženýři, nákupčí, účetní atd.KLB Group má v Evropě, Americe, Africe a Asii přes 700 zaměstnanců a aktivně působí po celém světě.Popis poziceHledáme účetního, který bude pomáhat našemu klientovi během realizační fáze projektu Centra sdílených finančních služeb (Finance Shared Services Center - SSC). K jeho úkolům bude patřit dohled nad jednotlivými pracovníky účetních oddělení a zpracování účetních podkladů (hlavní účetní kniha, účty splátek, účty pohledávek atd.).Splátky:- Zpracování faktur prodejců: kontrola správnosti faktur, porovnání faktur s příjemkami, kontrola sazeb a podmínek uvedených na objednávkách, výpočty, získávání souhlasu s platbami a udržování účtů prodejců.- Kontrola, zda úhrady faktur odpovídají dohodnuté splatnosti, a ve spolupráci s prodejci nebo interními zainteresovanými subjekty zjišťovat, zda jsou případně nutné dodatečné údaje, a to včetně u faktur v rámci společnosti.- Ověřování řádného provedení transakcí každodenní kontrolou neuhrazených příjmových dokladů a přehledů nevyrovnaných faktur.- Sladění účtů a účetní závěrky.- Přímá práce s nákupčími, dodavatelským řetězcem a/nebo prodejci při řešení nesrovnalostí.- Používání, odesílání a hrazení nahromaděných výdajů, zálohových účtů a záloh placených dodavatelům.- Zpracovávání výdajů zaměstnanců a výpomoc při zpracování podkladů k pracovním výdajům.Pohledávky:- Vedení záznamů a inkas od klientů.- Vyhledávání a řešení nesrovnalostí v platbách.- Vypracování přehledů o splatnosti a přehledů faktur s prošlou splatností.- Sledování neuhrazených položek v účtech klientů, položek s opožděnou úhradou a jiných nesrovnalostí.- Zjišťování potřeby přijmout opatření na vymáhání pohledávek a dávat podnět k jejich vymáhání (první úroveň).- Přezkum žádostí klientů a jejich vypořádání (úroveň 1, call centrum = 0).- Úzká spolupráce s manažerem úvěrů při sledování opožděných splátek a úvěrových omezení.