Evidenční pracovník/ce
Místo práce: STV GROUP a.s. - Polička, Svitavy, Polička (informace o místu práce: Polička)
Druh pracovního poměru:
Úvazek:
Směnnost: Jednosměnný provoz
Mzda: 22000 - 25000 Kč
Nástup od: 1. 1. 2021
Poznámka: NÁPLŇ PRÁCE: Zpracovává: předkládání plánu nákupu materiálu pro potřeby splnění měsíčního plánu a s ohledem na potřeby a termíny dodání i plán nákupu materiálu pro výhledové měsíce, komunikace a řízení informací s EKOKOM, zajišťuje účetní evidenci společnosti STV Group, a. s.Projednává :projednává činnosti vedoucího střediska jako: provádí řízení zaskladňování, vyskladňování a výdej majetku do výroby a z výroby v souladu s plánem výrobyOdpovídá: využívání IS podle stanovených pravidel a rozsahu, zdokonalování se v jeho používání, vedení skladové evidence v IS, průběžné odpisování jednotlivých položek v IS podle průvodek do skladu a materiálových hlášek skladu, pravidelné provádění kontroly skutečného stavu položek a porovnání s IS, schvalovat nákupní objednávky pro zakázkové plnění u schválených dodavatelů, za schválené ceny v rámci limitu, provádět drobný nákup pro údržbu strojů a zařízení do stanoveného limitu, objednávat režijní materiál do 10 000,-, objednávat dopravu, evidence přijatého, vydaného materiálu, tvorba karet, evidence majetku v systému Helios, kopírování dokladů do jednotlivých složek vydaného nebo přijatého materiálu, denní zpracování podkladů z výroby - převodky, zakládání dokladů vydaného neb přijatého materiálu, vytváření dokladů k odvozu (dodací list, nákladní list, CMR), vedení knihy zbraní a střeliva, tištění pokynů pro řidiče (pokyny pro případ nehody), vytváření oznámení o přepravě atd. (vyplývající z dané situace), provádění celní deklarace, zajištění činnosti na celnici, vytváření hlášení odvozů ze skladů pro cizí firmy, vytváření oznámení o vypracování Oznámení o převodu zbraní, zajištění zásobování (materiál do výroby, pro podporu výroby, nářadí, přípravky) shromažďování požadavků, plánování nákupu, sestavování požadavku, hodnocení priorit, předání požadavků VVZ, zpracování podkladů pro EKO-KOM, výkazy INTRASTAT, vytváření jednotlivých tabulek, komunikace s ČD, objednávky a hlášení jednotlivých vagónových zásilek, komunikace s dodavateli, zajištění, monitorování a kontrola jednotlivých zakázek, je odpovědná za úplnost dokumentace k jednotlivým zakázkám (KS, dodací listy, licence, přejímací doklady, hlášení přepravy, podklady pro hlášení na PČR)NABÍZÍME: příspěvky na stravování, příspěvek na dopravu, sick day, závodní stravování, příspěvek za docházku, 5 týdnů dovolené, zvýhodněný rodinný tarif pro mobilní telefonynotebook,firemní telefonKONTAKT: telefonicky (8 - 20 h), e-mailem