Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, obchodní a distribuční společnost hledáme vhodného kandidáta se zkušenostmi v oblasti lidských zdrojů, administrativy a se základní znalostí problematiky mzdového účetnictví na pozici Personalista/asistent vedení společnosti.
Vaše náplň práce v oblasti personalistiky:
* Nábor nových zaměstnanců, inzerce, pohovory
* Spolupráce se sociálními sítěmi a pracovními portály
* Příprava a realizace personální politiky společnosti
* Zpracování a vedení pracovně právní dokumentace a osobní spisů zaměstnanců (pracovní smlouvy, mzdové výměry, DPP, DPČ apod.)
* Ukončování pracovních poměrů
* Zpráva docházkového systému
* Příprava podkladů pro externí firmu zajišťující zpracování mezd
* Komunikace s příslušnými institucemi (ČSSZ, zdravotní pojišťovny, Úřady práce, soudní exekutoři, a další)
* Příprava podkladů a účast na kontrolách ze strany ČSSZ, zdravotních pojišťoven, Inspektorátu práce apod.)
* Spolupráce na ročním zúčtování daní (s externí společností, která zpracovává mzdy)
Vaše náplň práce v oblasti vedení sekretariátu jednatelů společnosti:
* Účast na poradách vedení společnosti, provedení zápisu z porad, dohled nad plněním stanovených úkolů
* Přijímání a odesílání podnikové pošty včetně datové schránky
* Vedení hotovostní pokladny společnosti včetně vkladu do banky a skladu cenin
* Další administrativní činnosti
Požadujeme:
* Ukončené minimálně středoškolské vzdělání
* Praxe na obdobné pozici minimálně 3 roky
* Dobrá znalost pracovně právní problematiky
* Zkušenosti s inzercí na pracovních portálech a s náborem
* Základní znalost problematiky mzdového účetnictví
* Odolnost vůči stresu
* Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti
* Organizační schopnosti a vysoké pracovní nasazení
* Loajalita, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, iniciativa a kreativita
* Pokročilá znalost MS OFFICE
Nabízíme:
* Práci na částečný úvazek (6 hod.) s odpovídajícím mzdovým ohodnocením 25 000 + 5 000 Kč, (případně i pozice na 8 hodin, záleží na dohodě), poté mzda 30 000 + 5000 Kč.
* Stabilní zaměstnání ve společnosti s dlouholetou tradicí
* Zajímavou samostatnou a různorodou práci s možností profesního a osobního růstu
* Mobilní telefon
* Nástup ihned.
* Místo výkonu práce: Praha 4, Chodov
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.