Osobnostní předpoklady a dovednosti
Nákupčí u nás bojuje za firmu a vyjednává výhodnější podmínky!
Nemusíte mít mnoho zkušeností, ale nesmíte „se bát“. Nejdříve se u nás zapracujete, abyste získal/a přehled v našem oboru a poté budete řešit administrativní support, ale i vyhledávat nové dodavatele, a vyjednávat podmínky s dodavateli.
Co pro vykonávání této pozice potřebujete?
• Schopnost vést osobní jednání s dodavateli, bojovat za firmu a vyjednávat výhodnější podmínky.
• Po zaučení i částečná práce v terénu, ne jen administrativní od stolu - aktivní řidič/ka.
• Velmi dobrou znalost MS Excelu, analytické myšlení a schopnost číst a zpracovávat masivní excelové databáze pomocí funkcí.
• Dobré vyjednávací schopnosti.
• Rozhodnost, cílevědomost a schopnost prosadit se.
• Ambice převzít zodpovědnost a jednat samostatně.
Mezi vaše úkoly bude patřit zpracovávání dat z firemního systému pro nákupní analýzy. Vytváření objednávek dle jasně daných podkladů. Vyhledávání nových dodavatelů a správa těch současných. Osobní jednání s dodavateli. Poptávky a výběrová řízení. Částečný administrativní support (již zavedený workflow při schvalovacích procesech, ceníky, smlouvy, e-shopy dodavatelů, číselníky...). Spolupráce na nastavení optimálních nákupních procesů - kreativita, nové nápady a vůle dotahovat věci do konce jsou vítány!
My vám můžeme nabídnout:
• práci v týmu lidí, kteří vždy budou připraveni pomoci,
• místo v kanceláři s 1-2 kolegy (nemáme open space, na práci budete mít klid),
• vysokou míru samostatnosti a zodpovědnosti za vlastní práci v přímé spolupráci s vedením,
• máme pružnou pracovní dobu,
• a budete moci využít další firemní benefity (5 týdnů dovolené, 2 sick days, kartu Multisport,…)
Vidíte se na této pozici? Tak mi pošlete svůj životopis, kde budou popsány vaše zkušenosti. Pokud si nejste jistý/á, i tak mi pošlete informace o sobě a s vedoucí posoudíme, zda by vám tato pozice vyhovovala nebo se podívám po jiné možnosti v naší skupině ELTODO.