Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Máte zkušenosti s nákupem, rád(a) organizujete a dáváte přednost rozmanité práci přes stereotypem? Na pozici projektového/progranmového nákupčího se rozhodně nebudete nudit! Čeká vás bohatá pracovní náplň, příjemný tým kolegů a spoustu benefitů.
–zodpovídá za nákup materiálů u nových projektů, zajišťuje plynulý přechod na operační nákup
–zprostředkovává a zajišťuje komunikaci mezi jednotlivými týmy (vývoj, výroba, komoditním a centrálním nákupem, „cost estimatory“, kvalitou) a dodavateli
–koordinuje projekty a jednotlivé týmy pro společný cíl
–zavádí návrhy na zlepšení ceny, uplatňuje cenovou strategii firmy
–administruje ceny pro jednotlivé programy či dílčí konstrukční změny (vč. podmínek platebních, přepravních a kapacitních) za spolupráce s programovým manažerem
–vydává objednávky, podporuje APQP, kontroluje připravenost dodavatele (díl, nástroj, PSW…) dle timingu projektu
Jiné výhody
–zázemí silné mezinárodní společnosti
–motivující finanční ohodnocení a variabilní bonusový systém
–nadstandardní zaměstnanecké benefity
–5 týdnů dovolené
–příspěvek na dopravné
–příplatky na stravování
–příspěvek na životní a penzijní připojištění
–možnost odborného a kariérního růstu
–pracoviště vybavená špičkovou technikou