Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
zodpovídá za nákup materiálů u nových projektů, zajišťuje plynulý přechod na operační nákup
zprostředkovává a zajišťuje komunikaci mezi jednotlivými týmy (vývoj, výroba, komoditním a centrálním nákupem, „cost estimatory“, kvalitou) a dodavateli
koordinuje projekty a jednotlivé týmy pro společný cíl
zavádí návrhy na zlepšení ceny, uplatňuje cenovou strategii firmy
administruje ceny pro jednotlivé programy či dílčí konstrukční změny (vč. podmínek platebních, přepravních a kapacitních) za spolupráce s programovým manažerem
vydává objednávky, podporuje APQP, kontroluje připravenost dodavatele (díl, nástroj, PSW…) dle timingu projektu
Jiné výhody
zázemí silné mezinárodní společnosti
motivující finanční ohodnocení a variabilní bonusový systém
nadstandardní zaměstnanecké benefity
5 týdnů dovolené
příspěvek na dopravné
příplatky na stravování
příspěvek na životní a penzijní připojištění
možnost odborného a kariérního růstu
pracoviště vybavená špičkovou technikou