Support Center Specialist with Danish in Prague

Nabídka pracovní pozice od 19. 4. 2024 není aktivní.

Hledaná pozice

Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)

Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti

As a Support Center Specialist you will be a part of our Global Support Center team in Prague, where you will join the international work environment, and make an impact on our and your growth. We take your development seriously and have a strong focus on the Individual Development Plan and career planning, taking into consideration your preferences, motivation, and skills.
You will be providing technical support to international customers in the modern IT environment and acting as a single point of contact for incoming incidents and service requests ranging from Windows issues and network printers to application support and user administration.

Jiné výhody

What do we offer?

Above-average salary – 44.000 to 46.000 CZK brutto/month
Relocation package, if you are located outside of the Czech Republic
No night shifts
5 weeks of annual leave
Sick days – 5 days per year
Meal vouchers (100 CZK/voucher)
Cafeteria system (6000 CZK/year)
Multisport card
Company mobile phone
Company laptop
Monthly pension insurance of 3%
Company assistance towards TAX authorities
Relocation package
Modern offices 2 minutes from the metro station

Požadavky na zaměstnance

Osobnostní předpoklady a dovednosti
Become a part of one of the leading IT-outsourcing companies in Denmark, where we want to make life easier for our customers and give them the freedom to focus on their core business. We are providing secure, stable, and innovative solutions. Do you want to join us on our journey?

What do you need?

Experience in a similar position (Help Desk, Service Desk, Customer Support)
Excellent written and verbal communication skills in English and Danish (at least B2 level)
Knowledge and general interest in Windows 7, 10
Knowledge of Office 365 (Outlook, Excel, Word)
Willingness to continuously learn about IT technologies
Strong problem solving and troubleshooting skills
Strong analytical skills to identify the root cause of the issue
Ready to take responsibility for critical tasks
Ability to collaborate in virtual teams

Would be great if you had:

Experience and general knowledge of Active Directory (User Administration)
Previous experience with Application Support
Previous experience with Network
Previous experience working with ITSM/CRM tool

Další nabídky práce

Práce v oboru: Administrativa, IT, Služby

Lokality: Praha

Zdroj nabídky: Dobrá práce

Test: Na jakou práci se hodím?

Zhodnotit vlastní předpoklady pro tu kterou práci, je obtížné. Náš test osobnosti vám na několik kliků během tří minut prozradí, jaký typ osobnosti jste a pro jaké zaměstnání se hodíte.

Výpočet čisté mzdy 2024

Rozšířená verze kalkulačky

Další kalkulačky

Interaktivní grafiky

Spočítejte si osobní inflaci

Spočítejte si osobní inflaci

Inflace se měří indexem cen průměrného koše výrobků a služeb. Jenže každý kupuje něco jiného, proto na každého inflace působí jinak.

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Jak se vyvíjejí v Česku mzdy a nezaměstnanost

Unikátní mapa, na které můžete sledovat vývoj nezaměstnanosti a průměrných platů v jednotlivých českých krajích od roku 2006.

Nejnovější články

Nové limity u pracovních dohod: Později a jinak, schválili poslanci

Nové limity u pracovních dohod: Později a jinak, schválili poslanci

Dohodáři se zatím o své příjmy bát nemusí. Nová pravidla, která měla od července omezit...více

Převrat v zákoníku práce: Kratší výpovědi, delší zkušebka a dětská práce

Převrat v zákoníku práce: Kratší výpovědi, delší zkušebka a dětská práce

Ministr práce a sociálních věcí Marian Jurečka představil návrh zásadních změn v zákoníku...více

Práce jako cesta z chudoby? Na důstojnou mzdu dosáhne jen třetina Čechů

Práce jako cesta z chudoby? Na důstojnou mzdu dosáhne jen třetina Čechů

Minimální důstojná mzda pro rok 2023 činí 45 573 Kč hrubého, v Praze vzhledem k vyšším...více

Partners Financial Services