Osobnostní předpoklady a dovednosti
Chcete být součástí české rodinné společnosti, která působí na českém automobilovém trhu již 30 let? Chcete poznat bezmála 360 dalších kolegů, kteří fungují jako rodina a nikdo z nich pro ně není cizí?
Přijďte pomoci tvořit skvělé a pohodové podmínky zaměstnancům a staňte se posilou při tvorbě firemních procesů, analýz, reportů i finančního zabezpečení chodu skupiny.
Náplň práce:
* Vedení týmu účetních pro 4 společnosti
* Finanční řízení skupiny
* Řízení cash-flow skupiny
* Aktivní proobchodní spolupráce s ostatními managery skupiny
* Příprava přiznání DPPO ve spolupráci s externím poradcem, řízení daňových rizik
* Kontrola a řízení administrativy DPH ve 4 společnostech
* Roční účetní závěrky, výroční zprávy, příprava auditů
* Příprava podkladů pro valnou hromadu
* Statutární audit, konsolidace společností
* Controlling (plán, actuals, reporting vedení, majitelům a správní radě)
* Spolupráce s financujícími organizacemi wholesale (sklady) i retail (klienti) financování
* Komunikace a spolupráce s finančními institucemi a úřady
* Komunikace s importy zastupovaných značek
* Skladové hospodářství
* Automatizace procesů v účetnictví, reportingu a finančním řízení
Požadujeme:
* VŠ vzdělání ekonomického směru
* Zkušenost minimálně 3 roky s finančním řízením firmy (skupiny firem)
* Zkušenost s vedením týmu účetních
* Spolehlivost, loajalitu, komunikativnost a flexibilitu
* Schopnost uřídit cash-flow 4 propojených firem v oblasti retail automotive
* Zkušené vyjednávání s bankami a finančními institucemi
* Základní znalosti principu zpracování mezd
* Rychlá orientace v různých ERP/DMS systémech
* Zvládnout převzít, řídit a nadále rozvíjet oblast controllingu
* Vysokou úroveň znalosti Excelu
* Alespoň okrajovou orientaci v programu Access, SQL je výhodou
* Znalost účetního programu Helios Green by byla velikou výhodou
* Základní znalosti v oblasti obchodu s automobily, autoopravárenství a autoslužbami
Nabízíme:
* Zábavu a práci v přátelském a pohodovém kolektivu
* Rodinný a osobní přístup ke každému jednotlivci
* Krásnou a moderní samostatnou kancelář s dobrou dopravní dostupností
* Sportování s Multisport kartou
* Příspěvek na dovolenou
* Možnost zvýhodněného využití komplexních autoslužeb
* Notebook a telefon s firemním tarifem i pro soukromé využití
* Lekce angličtiny a další odborná školení
* Příspěvek na stravování, dovoz vynikajících obědů
* Svačinky, příprava večeře na doma a další služby naší interní kantýny
* Možnost homeoffice v akutních případech
Co bychom ještě rádi dodali?
* Hledáme dalšího člena naší početné rodiny, který zvládne sem tam rychlejší pracovní tempo a nasazení, které umíme vykompenzovat pohodičkou a dobrou náladou.
* Hledáme kolegu/kolegyni, kterou práce v oblasti finančnictví baví
* Hledáme člena vedení, který bude mít touhu skupinu neustále posouvat dál a pomůže nám neustále zdokonalovat procesy a řízení firmy
* Každý jedinec v naší společnosti je pro nás opravdu členem rodiny a snažíme se tak ke každému přistupovat, bez jakýchkoliv rozdílů
* Rádi předáme dál naše dlouholeté zkušenosti a vědomosti a od nové kolegyně/kolegy očekáváme touhu posouvat nejenom sebe, ale i nás jako zaměstnavatele
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.