Místo práce: Kolín (informace o místu práce: Kolín)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Česká společnost působící na českém a slovenském trhu téměř 20 let, hledá do svého IT týmu posilu na pozici Helpdesk Specialista!
Společnost se řadí mezi přední poskytovatele logistických služeb. Zajišťuje svým zákazníkům kompletní logistické služby zahrnující pozemní, námořní i leteckou přepravu, skladování, celní služby, distribuci, kontraktní logistiku a poradenství v logistice. Hledáme šikovného kolegu do progresivního mladého týmu s možností dalšího rozvoje a profesního růstu v rámci společnosti i evropského regionu.
Na starosti budete mít:
–Zajištění Helpdesk – podpora firemních uživatelů a systémů poboček společnosti v ČR a SK v oblasti HW, SW a IS včetně technické podpory a nákupu
–Příprava a instalace HW vybavení a implementace SW vybavení pro nové a stávající uživatele
–Správa klíčových firemních systémů, O365 souvisejících aplikací, serverů a infrastruktury
–Spolupráce na rozvoji firemních informačních systémů (HW, SW vybavení a infrastruktura)
–Spolupráce v projektových týmech v rámci návrhu a implementace nových systémů
–Údržba implementovaných logistických řešení s využitím mobilních a Auto ID technologií (RFID, čárové kódy)
–Komunikace s dodavateli IT technologií a služeb
Pracovní doba: dvousměnný režim od PO-PÁ (ranní 6:00 – 14:15 / odpolední 14:30 – 22:45)
Jiné výhody
–Firemní kulturu založenou na tradicích japonských firem
–Prima kolektiv mladých kolegů, možnost osobního rozvoje a růstu
–Odpovídající, solidní mzdu
–Stravenky plně hrazené zaměstnavatelem
–Příspěvek na dopravu
–Dovolená 5 týdnů
–Vzdělávací kurzy, školení
–Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
–Firemní akce