Osobnostní předpoklady a dovednosti
AXIAL PERSONNEL AGENCY s.r.o. je jednou z vedoucích personálních agentur a na českém trhu pracovních míst působí již od roku 1994.
Nabízíme komplexní poradenské služby v oblasti lidských zdrojů a zprostředkování pracovních nabídek v Čechách i na Moravě.
Asistentka Front office
Pro našeho významného klienta, společnost QED GROUP, a.s., která se zabývá rozvojem lidských zdrojů, vzděláváním a koučováním, hledáme kolegu/kolegyni na pozici Front office assistant.
Na této pozici budete velmi důležitým článkem našeho týmu. První, co naši klienti ve firmě uvidí, bude Vaše usměvavá tvář. Proto je moc důležité, aby Vás bavila práce a komunikace s lidmi. Zároveň budete mít na starosti menší organizační projekty a budete pomáhat ostatním kolegům s administrativními úkoly, a proto velmi oceníme pečlivost, svědomitost a pracovitost.
Co od Vás očekáváme:
- příjemné vystupování, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost,
- schopnost pracovat samostatně,
- administrativní zdatnost, dobrá znalost MS Office (především Word, Excel),
- min. SŠ vzdělání s maturitou.
Co bude Vaší pracovní náplní ?
- kompletní zajištění chodu recepce (vítání a péče o klienty, příprava občerstvení na školení, objednávání kancelářských potřeb, rezervace hotelů/letenek, pochůzky mimo kancelář),
- starost o reprezentativní vzhled firemních prostor,
- plnění různorodých administrativních úkolů a výpomoc s organizací interních akcí (teambuildingy, firemní večírky a další).
Co nabízíme ?
- stabilní zázemí prestižní společnosti v centru Prahy,
- podporu vzdělávání (interní systém vzdělávání, přednášky inspirativních hostů, možná podpora Tvých vlastních vzdělávacích aktivit),
- skvělý tým nadšených kolegů, se kterými půjdeš rád posedět i po práci
- multisport karta, stravenky, sick days, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, teambuildingové aktivity,
- zajímavé platové ohodnocení, možnost bonusů
- plný úvazek
Rád/a by ses dozvěděl/a víc ? Zašli nám své CV a my Ti rádi odpovíme.