Osobnostní předpoklady a dovednosti
Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá obchodem se zemědělskými komoditami, především do zahraničí, hledáme vhodné kandidáty na pozici Obchodní referent/ka – odbavování, logistika, obchod.
Náplň práce:
* Administrativní a logistické odbavování kupních smluv
* Evidence plnění kupních smluv ve svěřené oblasti
* Komunikace s dodavateli, dopravci, odběrateli a dalšími mezičlánky v prodejním řetězci
* Obchodní činnost
Požadujeme:
* Vzdělání: středoškolské s maturitou, nebo vysokoškolské
* Praxe je velkou výhodou, není však nutnou podmínkou, čerstvé absolventy zaučíme, ideální jsou zkušenosti v logistice či obchodu – stěžejní je pro nás především chuť pracovat, dále se rozvíjet a schopnost logicky uvažovat nad souvislostmi
* Anglický nebo německý jazyk na komunikativní úrovni – další jazyk výhodou
* Vysoká úroveň samostatnosti, osobní zodpovědnosti, flexibilita, trpělivost, komunikační schopnosti, schopnost práce ve stresu, schopnost logického uvažování
* Dobrá znalost práce s PC, MS Office, včetně práce s Excelem
Nabízíme:
* Zajímavou práci na HPP s možností dobrého pracovního rozvoje
* Odpovídající finanční ohodnocení
* Mobilní telefon, stravenky a další benefity
* Přátelské prostředí firmy
* Místo výkonu práce: Praha 5 - Zličín
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. "O ochraně osobních údajů" ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.