Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
–Tvorba, implementace, rozvoj a udržování integrovaného systému, vč. podpory ostatních oddělení
–Komunikace se zákazníky – řešení specifických požadavků, řízení zákaznických reklamací, zpracování a předkládání PPAPů ke schválení, účast při zákaznických auditech
–Komunikace s dodavateli – schvalování PPAPů, řízení reklamací, provádění auditů, rozvoj dodavatelů
–Audity - příprava, spolupráce při externí certifikaci a zákaznických auditech, provádění interních auditů
–Dosahování kvalitativních cílů, provádění interních školení, stanovování a validace nápravných a preventivních opatření, využívání nástrojů kvality v praxi
–Zavádění nových projektů/výrobků z hlediska kvality
–Analýzy dat, reporting, Denní operativa (řešení aktuálních otázek v oblasti kvality)
–Zlepšování procesů
Jiné výhody
–Příspěvek na dojíždění
–Příspěvek na stravování
–5 dní dovolené navíc
–Příspěvek na penzijní připojištění
–Kurzy anglického jazyka