Místo práce: Ostrava (informace o místu práce: Ostrava)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
• Práce z centrály v Ostravě – vzdálená podpora pro zákazníky
• Vyřizování poptávek zákazníků, spolupráce s produktovým managementem, poskytování odborného poradenství zákazníkům
• Zhotovení cenových nabídek, cenotvorba, příprava smluv
• Akvizice nových zákazníků ve spolupráci s obchodním oddělením, příprava podkladů pro jednání pro obchodního manažera
• Řešení reklamací ve spolupráci s reklamačním oddělením
• Příjem objednávek od zákazníků a jejich zpracování v systému
Jiné výhody
• Zázemí silné, stabilní, ryze české společnosti s tradicí
• Podporu, silný manažerský tým včetně dobré firemní kultury
• Možnost profesního rozvoje, propracovaný systém zaškolení
• Benefitní systém Cafeterie
• Příspěvek na životní/penzijní připojištění
• Stravenky
• 5 týdnů dovolené
• Sick days
• Firemní akce, teambuildingy a další…