Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
* Správa softwaru, hardwaru, periferií a dalších aplikací používaných společností
* Nastavování PC, telefonů, tiskáren
* Poskytování odborného poradenství zaměstnancům
* Účast na zahraničních projektech - 2x týdně videocall s pobočkami v zahraničí
* Uplatnění vlastní kreativity - zlepšovací návrhy
Jiné výhody
Máš praxi či vzdělání v oblasti IT a láká Tě pozice administrátora s přesahem do zahraničních projektů? Máš komunikativní anglický jazyk a chceš se rozvíjet v úspěšné mezinárodní výrobní společnosti? Čekáme na Tebe! Nabízíme Ti zajímavou samostatnou práci, přátelskou partu na pracovišti a férovou mzdu s bonusovou stránkou, která závisí jen na Tobě. Pošli životopis v ČJ a AJ a pojď se s námi seznámit.
* práci v mezinárodní stabilní společnosti se skvělým jménem na trhu
* přátelskou atmosféru rodinného typu a moderní zázemí
* bonusový systém prémií ve firmě
* týden dovolené nad rámec zákona
* příspěvky na stravování
* možnost stravování v moderních prostorách společnosti
* měsíční příspěvek na sportovní aktivity či kulturní akce
* pravidelné firemní akce, jako např. cyklistické výlety, rafty, akce pro děti, firemní večírky
* Místo výkonu práce je nejvhodnější pro kandidáty z Olomouce či Přerova