Místo práce: Praha (informace o místu práce: Praha)
Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti
Jaké technologie u nás 2nd Level Support používá:
Debian GNU, TCP/IP, Wildfly, Nginx, Apache, GraphQL
PostgreSQL, Oracle,
Cassandra, ElasticSearch, Redis, RabbitMQ
Docker, Consul, AWS,
Puppet, Ansible, Terraform
Prometheus, Grafana, Kibana
JIRA, Icinga2
Jaké budou tvé každonení činnosti?
Zaprvé, nejsme Help Desk - s koncovými uživatelu nepřijdeme do styku.
Tvým úkolem bude instalace a konfigurace serverů platformy (komponenty IPTV platformy, DRM systémy třetích stran aj.), řešení provozních problémů, supervize upgradů IPTV platforem.
Zákaznická podpora pro IPTV platformy na úrovni 2nd level - OS, diagnostika HW a síťových problémů
Poskytování expertního know-how členům 1st Level Support týmu
Možnost podílet se na rozvoji systému pro dohled, bezpečnost, centrální správu, deployment a dalších podpůrných nástrojů
Jiné výhody
✔️ Nejnovější technologie a špičkový produkt, který v Evropě denně používají miliony domácností
✔️ Plochou organizační strukturu bez byrokracie a neformální prostředí
✔️ Stabilitu české firmy a partu pohodových lidí ve smíšeném kolektivu
✔️ Klouzavou pracovní dobu s možností homeoffice, sick days, stabilizační dovolenou
✔️ Finanční odměnu (kvartální), podporu v profesním růstu, konference a odborná školení aj.
✔️ Proplacení roční lítačky, zvýhodněný mobilní tarif i pro rodinného příslušníka
✔️ Multisportku, nevíkendové firemní akce
✔️ Stravenkovou kartu, čerstvé ovoce, chutnou kvalitní kávu, horkou čokoládu, firemní snídaně
✔️ Nové kanceláře s lobby a relax zónou v moderní budově AFI Karlín Butterfly - pár minut od centra, s možností parkování